Ga naar inhoud

PC is erg traag.


Aanbevolen berichten

Uninstall hoort bij Indigo Rose Corporation, geen idee wat dat is, ik kan het ook niet vinden op de pc.
Dan mag je dit ook van je bureaublad verwijderen.
Verder heb ik toch nog een probleem ;-)

Als ik de oude harde schijf afkoppel, start de pc niet meer op.

Ik heb de nieuwe schijf daarna als eerste gezet in de Bios en bevestigd, maar als ik dan weer opnieuw probeer op te starten, lukt dat nog steeds niet.:dong:

Krijg je een foutmelding ofzo?

Welke dan?

Je hebt toch niet per vergissing de nieuwe schijf gewist met killdisk ???

De nieuwe schijf is de Seagate Barracuda (ST1000DM003-1CH162)

De oude schijf is de Western Digital Caviar Green (WD10EARS-00Y5B1)

Kan je anders nog eens een speccy logje maken en de link posten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 311
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maar ik weet nu wat ik fout deed, ik koppelde de nieuwe schijf af in plaats van de oude. :withstupid:

Errare humanum est. :-) (Vergissen is menselijk)

Het is wel een pak van mijn hart dat het "maar" dat was.

Ik denk dat het probleem nu helemaal is opgelost :dancing2:

Nunc est bibendum :beerglass: (Daar moet op gedronken worden)

Het heeft bloed, zweet en (misschien) tranen gekost maar ik ben blij dat we er uit geraakt zijn. :shakehands:

Jij verdient ook een :flowers: want je moet het maar doen als pc-leek.

Nog even een kleine controle of er nog (hulp)programma's zijn die we niet meer nodig hebben.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap". Klik achtereenvolgens op "programma's".

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand toe in je volgende bericht ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]27567[/ATTACH]

Nunc est bibendum :beerglass: (Daar moet op gedronken worden)

Het heeft bloed, zweet en (misschien) tranen gekost maar ik ben blij dat we er uit geraakt zijn. :shakehands:

Bloed en zweet heeft het me zeker gekost, jij ging onverstoorbaar door, terwijl ik het af en toe niet meer zag zitten.

Toch vond ik het erg leuk om op deze manier geholpen te worden en ik heb er veel van geleerd.

Ik vind het heel bijzonder dat jullie andere mensen op deze manier willen helpen en dank jullie en in mijn geval jou voor alle support van de afgelopen vier en een halve maand. (en meer dan 300 berichtjes! is dat een record? ;-))

Jij verdient ook een :flowers: want je moet het maar doen als pc-leek.

Bedankt! :embarassed:

install.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit topic - met stijgende verbazing - op de voet gevolgd ... en ik wil toch even van de gelegenheid gebruik maken om zowel jou als onze medewerker Kweezie Wabbit een tros :flowers::flowers::flowers: toe te sturen voor jullie vasthoudendheid en de wil om tot een definitieve oplossing te komen (ondanks alle hindernissen en tegenslagen die al eens op het parcours lagen).

En ik mag jullie ook belonen met het "record" van het langste topic in de recente geschiedenis van PCH ... eentje dat niet gauw zal geëvenaard worden. Maar eind goed, al goed :top:

Veel computerplezier nog ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.