Ga naar inhoud

Inloggen op live.nl lukt niet meer


Yvontje82

Aanbevolen berichten

Beste, (excuses dat het verhaal in ene blok is, maar de beide enter-knoppen werken niet meer) sinds enkele dagen kunnen wij niet meer inloggen op ons live.nl-account. We hebben al geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen, maar komen dan steeds in een vicieuze cirkel terecht waarbij we door het beantwoorden van vragen en het opgeven van alternatieve emailadressen of een telefoonnummer voor het verzend van een code maar niets verder komen. We hebben inmiddels wel al diverse nieuwe wachtwoorden kunnen invoeren, maar inloggen werkt nog steeds niet. Nu lazen we wel op het microsoft forum dat er meer mensen zijn die tegen hetzelfde probleem aanlopen, maar die worden door het microsoft-team steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Zie hier een voorbeeld: ik kan al weken niet meer inloggen op mijn hotmail account - Microsoft Community Ik hoop van harte dat jullie ons wel verder kunnen helpen of van goed advies kunnen voorzien. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Microsoft Community is een puinhoop ... daar krijg je een standaardantwoord, maar geen enkele hulp bij je probleem. Dat is ook de reden waarom er zoveel topics te vinden zijn zonder oplossing. Je moet uiteraard de hele mikmak van vragen door om je account opnieuw in gebruik te kunnen nemen. Maar dan moet je natuurlijk wel de exacte antwoorden op de verschillende vragen nog kennen. Is dat niet het geval, dan is je oude account onbereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit helaas niets anders op dan de ganse validatieprocedure zo volledig mogelijk te doorlopen, zie ook het bericht van de forumbeheerder van 03 april 2013.

Een gouden raad voor de toekomst: gebruik die live account voor spielerei en zeker niet voor belangrijke zaken...daarvoor gebruik je beter het account van je provider of een gmailaccount waarmee héél wat minder van dergelijke problemen zijn.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja, sorry. Goed dat je ernaar vraagt. Ik was dit bericht gans vergeten...:embarassed:

Ik heb inmiddels de oplossing van het probleem gevonden. Blijkbaar is het tegenwoordig niet meer mogelijk om live via IE te openen, maar zou dit via Firefox moeten. We kunnen nu dus gewoon weer bij onze mail komen.

Groetjes Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bizarre wending, maar fijn dat je een oplossing hebt gevonden !...:top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.