Ga naar inhoud

pc loopt vast


tulip

Aanbevolen berichten

Ja hoor, geen probleem.

De HP blijft ons parten spelen.

Ga naar start en typ services in het zoekvak

Klik met rechts op het bovenste resultaat en kies voor als administrator uitvoeren.

Zoek nu naar een service van HP network device support

Als je die gevonden hebt, dubbelklik je er op en wijzig het opstarttype naar uitschakelen.

Klik dan OK en sluit de services.

Herstart de pc en maak nieuwe uittreksels van de logboeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De scan heeft niets gevonden!

In de lijst zag ik het volgende staan hpqcx208, met kleine letters (die andere HP stonden met hoofdletters) er stond handmatig ingeschakeld en erachter stond Local System. Is dit ook iets van HP dat uitgeschakeld moet worden?

Durf nog niet te zeggen of het probleem verholpen is, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, ook nu blijft de pc bevriezen.

Ik ben weer zo vrij geweest om nogmaals die logbestanden te maken.

syslog.txt

Zou het niet iets kunnen zijn in mijn pc dat vervangen moet worden, een moederbord of videokaart of zo?

Of denk je toch aan een fout die te herstellen is? Ben ik elk geval hartstikke blij met de hulp.

applog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze pc is sinds 14 december 2011 in mijn bezit. Er zit dus nog garantie op.

Wat is wijsheid? Nog doorgaan met proberen het probleem uit de wereld te helpen? Of toch maar beter contact opnemen met leverancier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan eerst nog de geheugentest doen.

Als die fouten aantoont, heb je alvast iets om aan de verkoper voor te leggen.

Als er geen geheugenfouten zijn, is het inderdaad ook best om naar de verkoper te gaan en het toestel onder garantie te laten nakijken en herstellen.

Een gouden raad: voor je met de pc naar de verkoper gaat, maak je best een kopie op een externe schijf van de bestanden die je niet wil kwijtraken. Herstellers (vooral als de pc onder garantie weer naar de fabriek gaat) durven nogal eens een herstelinstallatie doen en dan ben je natuurlijk je gegevens kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.