Ga naar inhoud

externe harde schijf 2TB


Aanbevolen berichten

ik zou me graag een externe harde schijf van 2TB aanschaffen

ik zoek er 1 waar je de series,films muziek,foto's van je computer op kunt plaatsen om daarna aan te sluiten aan je t.v en zo te bekijken

ik heb een IOMEGA Screenplay MX Mobile HD media player in mijn bezit en ben daar best tevreden over maar er is jammer genoeg geen te vinden van 2Tb

kunnen jullie me goede raad geven inzake prijs kwaliteit en waar deze eventueel te kopen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem hier eens een kijkje, keuze te over in reviews en prijzen.

Persoonlijk vind ik één enkele externe HDD van 2TB not done: stel dat je die 2TB "vol pompt" en deze crasht, dan ben je ook meteen alles kwijt.

Ik werk zelf met 4 externe HDD's en 4 USB-sticks waarover ik alles verdeel, zodat ik ook alles extern dubbel heb opgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je via de link uit bericht 2 naar de pricewatch gaat en je verschuift de 2 pijltjes bij Opslagcapaciteit naar 1TB kan je het ganse aanbod bekijken.

Persoonlijk heb ik goede ervaringen met de Western Digital My Passport en met de Samsung M3.

Als je op het merk van een bepaalde schijf klikt krijg je een overzicht met alle webshops / winkels die die schijf aanbieden...je kan dan van elke aanbieder de prijs, voorraad en eventuele verzendingskosten bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk een stomme vraag maar ik ben echt een leek

hoe kun je weten of je de harde schijf aan je t.v. kunt aansluiten om zo films,tv seies,etc... die op de harde schijf staan te bekijken

kun je dit bevoorbeeld met de Western Digital My Passport en is er dan een afstansbediening bij ??:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarvoor bestaan zogenaamde mediaplayers of mediaspelers, hierin heb je twee mogelijkheden:

Oftewel koop je een mediaplayer zonder harde schijf, de prijs hiervan hangt af van de mogelijkheden die je wilt, rond de 50 à 60 euro haal je al een simpel model in huis.

Er bestaan ook mediaplayers met ingebouwde harde schijf, bijvoorbeeld 1TB of 2TB. De mogelijkheden zijn exact hetzelfde, alleen zit er binnenin een harde schijf die je kan beheren via een computer. Uiteraard zal dit naargelang de grootte van de harde schijf wat meer kosten.

De vraag is dan, welke van de twee heb je liever, en hoeveel je er wilt aan uitgeven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou liefst een mediaplayer met ingebouwde harde schijf hebben die ik kan aansluiten op mijn t.v

wat zijn de beste prijs-kwaliteit media-players volgens u(en anderen),mag van 1TB of 2TB zijn

heb geen benul van de prijzen en waar ik die het best koop,dus is alle hulp van harte welkom

alvast vele dankjes voor de reacties

:top::adore::top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.