Ga naar inhoud

Rootkit; Windows cannot access the specified device, path, or file. You may not...


Aanbevolen berichten

Beste Kweezie Wabbit,

Als ik u niet had dan ging ik het hier nog lang niet goed hebben gekregen.

Die OOBE file was inderdaad verdwenen en zorgde ervoor dat de oude versie niet kon vervangen worden door een update met de nieuwere versie.

Dank zij uw link heb ik het Fix it tooltje kunnen gebruiken om die hele MSE eraf te gooien.

Maar ik heb geen zin meer om het er opnieuw op te zetten

Heb jij een voorstel om een goede gratis antivirus te gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste Kweezie Wabbit,

Als ik u niet had dan ging ik het hier nog lang niet goed hebben gekregen.

Nu doe je me blozen :embarassed:

Maar het doet altijd deugd als je iemand kan helpen.

Heb jij een voorstel om een goede gratis antivirus te gebruiken?
Zelf gebruik ik al jaren de gratis AVG en nog geen problmemen mee gehad.

Maar je moet zeker eens een kijkje nemen op deze pagina: Wat is de beste gratis virusscanner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kweezie Wabbit,

Dank u voor de link, dit heeft me in ieder geval goed geholpen om de keuze te maken.

Op alle vier van de vijf computers staat nu Avast, leuk icoontje trouwens in de taskbar.

Op de computer van Viviane is het nog Telenet Security van onze ISP, maar die computer gaat niet bij haar blijven en zal uiteindelijk in pensioen mogen gaan , die mag dan mijn collectie vervoegen en krijgt dan een hele nieuwe Linux Ubuntu 12.03 versie om uit te blazen.

Voor Viviane haar nieuwe gamepc heb ik een nieuwe toppic geopend in de sectie aankoop advies van dit forum.

Dus die gaat kortelinks een kadootje krijgen.

Je moest eens weten hoe blij ik ben met jouw oplossingen, het enige dat ik nu nog moet doen is uitvissen of die slechte fan van de voeding kan vervangen worden door een andere fan van dezelfde afmetingen en voltage.

Dan kan ik ook eens werkelijk werk maken van de BSOD' s die nu door hardware fail worden veroorzaakt, en die voeding als bron al uitsluiten.

Ik denk dan ook dat ik dit toppic met spijt mag afsluiten en markeren als opgelost.

Spijt????

Ja met spijt, ik heb hier geweldig veel van geleerd en het was enorm fijn om met jou hier aan troubleshooting te doen!

Misschien doen we het nog wel eens over bij een andere toppic of met een andere computer, dan kan ik me weer verheugen op de oplossingen die je aangeeft.

Dank u wel Kweezie Wabbit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.