Ga naar inhoud

PQservice probleem op windows Vista onstabiel


romijo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb het bekeken maar voor mij geen waarde het opent zich in de app van W8 en is een soort bestanden overzicht maar ik zie niets van Mega, heb gekeken of ik 't kon verwijderen maar volgens mij is dit iets wat al voor geinstallerd was op de pc, zou dat kunnen?

- - - Updated - - -

screenshots 't komt volgens mij van Acer

post-32768-1417705442,7943_thumb.jpg

post-32768-1417705442,763_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het rare eraan, het zit ineens op al je pc's.

Het enige waar ik nu nog aan kan denken is een instelling in de router aangezien dat een punt is waar alle pc's moeten passeren voor internet en omdat er op de pc zelf niks te vinden is.

Volgens mij moet je het in de NAT, de dmz (als die is ingesteld) of bij de port forwarding gaan zoeken.

In het uiterste geval kan je de router terugzetten naar de fabrieksinstellingen en dan volledig opnieuw configureren.

Aan de andere kant kan ik mij niets indenken van malware of iets dergelijks wat in de router gaat klooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, dat durf ik niet zo goed in de router te beginnen, mijn partner heeft n.l. daar ook zijn spelcomputer waar hij mee online kan en O wee als er dan iets verkeerd gaat (ha,ha)

Hieronder ook nog iets van die Mega gevonden,

Hollywood wil frontpage Mega uit Google laten verwijderen - IT Pro - Nieuws - Tweakers

gr.

- - - Updated - - -

Alles bij de favorieten (i.v.m. het terug vinden) ook allemaal verwijderd

- - - Updated - - -

zou het kunnen dat Java er iets mee te maken heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, dat durf ik niet zo goed in de router te beginnen, mijn partner heeft n.l. daar ook zijn spelcomputer waar hij mee online kan en O wee als er dan iets verkeerd gaat (ha,ha)
En heeft die ook last van de mega-probleem?
zou het kunnen dat Java er iets mee te maken heeft?

Misschien, maar het is snel uitgtest.

Verwijder alle java installaties van de pc via het configuratiescherm - programma's en onderdedlen.

Controleer dan alle browsers en verwijder ook daar alle java plug-ins.

Ruim dan het register op met CCleaner.

Kijk of je dan nog steeds het probleem hebt.

Nadien kan je de laatste versie van java weer installeren (als je wil)

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-32768-1417705445,8969_thumb.jpg

alle java er af en nog steeds het probleem als ik iets wil downloaden komt er niet te staan wat ik wil downloaden maar de naam is van Mega......

wat kan ik verder doen, overigens mijn partner geen probleem met zijn spelcomputer.

ik had scancircle gedaan en daar zag ik dat er American megatrends in de bios staat maar wat dit is weet ik ook niet

maar was al eerder geinstaleerd dus ik weet echt niet meer de datum van die aanmelding bij die mega wat een hardnekkige troep is 't toch, Help me a.u.b. verder ik word er wanhopig van vr gr. en veel dank voor het meedenken en de hulp vr.gr.

- - - Updated - - -

http://www.accountkiller.com/nl/mega-co-nz-account-verwijderen

OOk gekeken maar niet gedaan kan er toch niet inkomen want ze zeggen dat mijn account als het al bestond is verwijderd

- - - Updated - - -

er is niets geinstaleerd het zit volgens mij gewoon in de browser, maar als die er op nieuw op komt te staan zal deze nog die mega wel weer herkennen o, o, waar zit 't toch

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.