Ga naar inhoud

PQservice probleem op windows Vista onstabiel


romijo

Aanbevolen berichten

YES!!!!! opgelost, vraag me niet hoe maar heb met revo-uninstaller geforceerd MEGA gezocht en verwijderd toch kwam er alleen maar email post staan maar ik heb alles verwijderd en nu gaat 't weer normaal, Kweezie Wabbit Bedankt voor al je hulp!!!!!!!!!

Maar nu nog als je zin en tijd hebt mijn laptop Vista probleem ik hoor 't wel wat ik evt. al vast kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je het Acer eRecovery Management nog gebruiken? (start - alle programma's -Acer eRecovery Management)

Daarmee kan je normaal de laptop terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Heb je een (papieren) handleiding van de laptop?

Normaal staat daar wel in beschreven hoe je kan terugkeren naar de fabrieksinstellingen.

Als je geen handleiding hebt, kan je hier een (engelstalig) exemplaar downloaden.

aangepast door kweezie wabbit
link naar handleiding aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb gekeken maar Acer erecovery management staat niet in het rijtje, en het probleem is ik krijg op de laptop geen internet meer krijg het ook niet ingesteld, handleiding nooit gehad Hmm.... mijn engels is niet zo goed

- - - Updated - - -

krijg hem ook niet geopend is een zippexpress en heb wel zip maar opent zich niet daarin.

- - - Updated - - -

inmiddels geopend als pdf maar er staat niets in over recovering

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan wel in de bios komen en selecteren b.v. Boot maar welke ik ook selecteer de enter knop doet het op dat moment helemaal niet ook niet de F.. toetsen, het komt er op neer dat ik in de bios wel kan kiezen maar niet kan selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie Het is gelukt dank zij jou Kweezie Wabbit, heeeeeel veeeeel dank!!!!!!!!!! nu ben ik er alle software die voor geinstaleerd is al af aan het halen. Maar wil nu uiteindelijk toch wel eens die backup doen zodat ik hem naar een systeempunt terug kan plaatsen als er iets mis gaat en dat wil ik graag op vista en ook op windows 8 en i.d.m. ook nog xp zou je me als je tijd en zin hebt hier mee kunnen helpen ? en ik heb ook de standaard updates even uit geschakeld ik moet nu gaan updaten morgen heb je nog tips daarvoor. Ik ben echt blij dat de vista laptop 't ook weer doet nu nogmaals HEEEEL VEEEEL DANK!!!!! vr. gr. Romijo

- - - Updated - - -

Ik heb overigens met alt en F10 gedaan en nu genoteerd zodat ik 't nooit meer vergeet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe eerst de windows updates voordat je nieuwe software gaat installeren.

Werk voorlopig met de standaard windows virusscanner en firewall.

Na het terugzetten naar fabrieksinstellingen is het normaal dat je een ganse lading updates van windows te verwerken krijgt.

Je doet er goed aan om deze niet allemaal tegelijk te installeren want dan kan het zijn dat je systeem zich er in verslikt en weer de mist in gaat.

Installeer de updates in groepen van 15 of 20 updates en als er dan iets misloopt is de verloren tijd niet zo veel.

Pas nadat alle windows updates gedaan zijn, kan je eigen software (zoals office e.d.) installeren

Maar wil nu uiteindelijk toch wel eens die backup doen zodat ik hem naar een systeempunt terug kan plaatsen als er iets mis gaat
Er is wel een groot verschil tussen een backup en een systeemherstelpunt hoor. :-) maar dat zullen we later wel uitleggen als je er aan toe bent.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Nou eindelijk weer verder met de Vista laptop.

alle updates zijn geinstaleerd er staan verder geen belangrijke updates meer op dit moment.

Nu wilde ik internet explorer 8 gaan verwisselen met explorer 9

maar daar is hij 't niet mee eens er moet eerst pack....huppeldepup (weet naam nu niet) geinstaleerd worden

en dat lukt niet.

verder had ik met empowering technology (staat standaard op laptop) een backup uitgevoerd duurde een half uur en zou zich instaleren op de D-schijf

maar daar zie ik niets staan en kan hem dus niet terug vinden

Ook vraagt NTI ...... staat ook op pc maak nu een herstelschijf maar dat heb ik vorige keren wel eens gedaan op dvd's

maar daar heb je helemaal niks aan.

Mijn vraag hulp bij een hogere versie van internet explorer voor Vista

en een back-up mocht er toch weer eens iets mis gaan

overigens wil ik dat ook graag op mijn desktop windows 8 uitvoeren (de Back-up)

b.v.d. vriendelijke groeten Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.