Ga naar inhoud

Problemen met internetverbinding


dizze

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een 2 weken geleden mijn laptop terug in verkoopstand gezet met nieuwe cd van Medion. Dan een week getest, zonder updates te doen, en geen enkel probleem.

Ik heb dan updates opgezet, ( ik zie dat niet zitten om die 1 voor 1 te installeren en testen ) ik dacht eerst zo testen, en indien problemen, dan verwijder ik ze 1 voor 1.

Er zijn een 214 updates gedaan, en alles werkt nog perfect ! Ik begin al te denken dat de recover op mijn D partitie niet goed is, ..aangezien de recover nu gebeurt is van een cd ?

Nog wat verder testen, ..ik hou je op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 3 weken later...

We zijn inmiddels nog een 2 tal weken verder en al verschillende updates ook, ..en alles werkt nog altijd perfect !

Dus ik zal er maar van uitgaan dat het probleem van de baan is. Zal dan toch te maken hebben met die recoverpartitie..

Kweezie wabbit, ik wil je in ieder geval al héél hard bedanken voor al je inzet dat je gedaan hebt om te zoeken naar een oplossing, ..echt respect !!

Ik hoop dat alles goed blijft, zodat ik je niet meer moet lastig vallen :-)

Nogmaals bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de feedback en de lovende woorden. :-)

Nu je de recovery cd's van Medion hebt, kan je eigenlijk de recovery partitie verwijderen want die heb je dan niet meer nodig.

Je kan dan de vrijgekomen ruimte bij een andere partitie voegen en deze zo vergroten.

Maak eens een afbeelding van het schijfbeheer zodat we kunnen zien wat de mogelijkheden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren gebeld met medion, en zij raden aan om de partitie niet te verwijderen. Als zij een pc of laptop binnen krijgen waar geen recoverpartie meer opstaat, dan gaan zij daar eerst terug één opzetten, en daarvoor betaal ik al 90€, met of zonder garantie.

Dus zal ik ze maar laten staan, ..toch bedankt!

Prettig Kerstfeest !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.