Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Je bent dus een Torrent aan het downloaden?

Maar je wilt dat die stopt met uploaden?

Klik met je linkermuisknop op de torrent en ga naar 'bandwith Allocation'

Dan komt er Uploadlimit en dan zet je het zo laag mogelijk 1KB/s...

Maar-bij mij Althans- gaat de downloadsnelheid ook omlaag.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals aarondk1 al zei, je kan de upload niet volledig afzetten en je moet ook opletten om de upload niet te weinig te zetten omdat dit invloed heeft op de downloadsnelheid.

Ik heb zelf µtorrent 1.8 en plaatste de upload op 10 kb/s. Ik heb hier wat mee moeten experimenten. Nu heb ik een gemiddelde downloadsnelheid van zo'n 600 tot 700 kb/s.

Dus de opload volledig afzetten gaat echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals aarondk1 al zei, je kan de upload niet volledig afzetten en je moet ook opletten om de upload niet te weinig te zetten omdat dit invloed heeft op de downloadsnelheid.

Ik heb zelf µtorrent 1.8 en plaatste de upload op 10 kb/s. Ik heb hier wat mee moeten experimenten. Nu heb ik een gemiddelde downloadsnelheid van zo'n 600 tot 700 kb/s.

Dus de opload volledig afzetten gaat echt niet.

ja heb hem ook op 10 gezet maar mijn download gaat nooit hoger dan 100 per film jullie spreken allemaal over 600 en 700 ik kom niet hoger dan 100 zelf als ik volle upload geef een film duurt bij mij een hele nacht soms 12 uren iemand een idee hoe dat komt

heb een download test gedaan met speedtest maar kom op 3966 wat normaal is ligt dit aan de instellingen of zo

hoelang doen jullie over een film ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen, werk je draadloos of in netwerk? Dan moet je je 'port forwarden'.

Dit kan je doen via 'options' > 'speedguide' en dan 'test if port is forwarded properly'

Dan ook:

'Global maximum number of connections' = 400.

'Maximum number of connected peers per torrent' = 300.

Tijdens het downloaden moet het netwerkicoontje onderaan groen zijn.

Nu is het ook wel zo dat alles er van af hangt waar je je ergens bevindt op de 'lijn'.

Zoals ik zei haal in 600 tot 700 kb/s en download bv een film in 20 tot 45 min.

Mijn broer heeft dezelfde provider (telenet) en haalt 1.300 tot 1.400 kb/s en download een film van 700 Mb in 7 tot 8 minuten.

Ik heb verder ook geen uitleg voor het verschil in snelheid.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen, werk je draadloos of in netwerk? Dan moet je je 'port forwarden'.

Dit kan je doen via 'options' > 'speedguide' en dan 'test if port is forwarded properly'

Dan ook:

'Global maximum number of connections' = 400.

'Maximum number of connected peers per torrent' = 300.

Tijdens het downloaden moet het netwerkicoontje onderaan groen zijn.

Nu is het ook wel zo dat alles er van af hangt waar je je ergens bevindt op de 'lijn'.

Zoals ik zei haal in 600 tot 700 kb/s en download bv een film in 20 tot 45 min.

Mijn broer heeft dezelfde provider (telenet) en haalt 1.300 tot 1.400 kb/s en download een film van 700 Mb in 7 tot 8 minuten.

Ik heb verder ook geen uitleg voor het verschil in snelheid.

Groetjes

ik werk draadloos zijn die instellingen die jij geeft dan goed ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk deze filmen benik aan bezig en zie eens hoe laag mijn down snelheid is

heb wel volle snelheid van mijn intgernet verbinding heb test gedaan met speedtest en heb 3966kb/s wat goed is

ligt dit aan mijn instellingen dan kan iemand mij verder helpen aub

post-2487-1417703758,7425_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je haalt sowieso veel te veel tegelijk binnen. Concentreer je op de 5 films waar je de meeste seeds van hebt (dus het getal tussen haakjes in de kolom seeds) en laat die 5 downloaden. Nu heb je gemakkelijk 20 films open staan, met dan nog eens 20 connecties per film. Dat is gewoon vragen om een router die vastloopt & die geen snelheid meer aan kan (tenzij je semiprofessioneel gerief staan hebt, maar die kans is vrij klein).

Sowieso heb je films staan met bevoorbeeld weinig seeds; dan is de kans dat het snel gaat ook een stuk kleiner natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je haalt sowieso veel te veel tegelijk binnen. Concentreer je op de 5 films waar je de meeste seeds van hebt (dus het getal tussen haakjes in de kolom seeds) en laat die 5 downloaden. Nu heb je gemakkelijk 20 films open staan, met dan nog eens 20 connecties per film. Dat is gewoon vragen om een router die vastloopt & die geen snelheid meer aan kan (tenzij je semiprofessioneel gerief staan hebt, maar die kans is vrij klein).

Sowieso heb je films staan met bevoorbeeld weinig seeds; dan is de kans dat het snel gaat ook een stuk kleiner natuurlijk.

heb er 4 laten staan de rest staat op pause

seeds 30(3561) is dit goed

soms heb ik staan

5(2956)seeds

en soms 20(175) wat moet er het hoogste zijn voor de haakjes of tussen de haakjes

en kan ook iemand zeggen wat de beste instellingen zijn voor de preferences:

general

downloads

conection

bittorrent

queueing

scheduler

other

aub want weet niet hoe dit allemaal moet staan thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.