Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Waw, zoals Masters al zei, je haalt veel te veel tegelijk binnen. Geduld is een mooie deugd. Een goede raad, download film per film, anders worden al die Kb's verdeeld onder alle actieve download's en heb je natuurlijk een lage snelheid per film.

Ik zie dat je netwerkicoontje op groen staat en dat is al een teken dat je netwerk ok is.

De instellingen die µtorrent standaard geeft zijn wel goed, behalve bij 'bandwidth' is het best die aan te passen zoals ik deed. Ik haal hier mee de beste resultaten.

Op het aantal 'seeds' heb je geen invloed. Dit is het aantal mensen dat die film ter beschikking stelt voor download.

Maar dus een goede raad, download film per film.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jeroom,

In België is zowel het downloaden als het uploaden verboden.

In Nederland daarentegen is downloaden toegestaan maar het uploaden niet.

Dit is een Nederlandstalig forum. Het is ook niet te zien of de vraagsteller uit België of Nederland afkomstig is.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga naar connection en bij down snelheid zet je '0' en als je wil dat de mensen zo weinig mogelijk van je uploaden zet je bij upload snelheid '1' . En in verband met die seeds, sosm vindt je torrent meer seeds dan de andere, hetgeen buite de haakjes moet dus het grootste zijn want dat zijn je seeds waarvan je aan het downen bent :)

p.s. : ik ga akkoord met de stelling van illegaal downloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jeroom,

In België is zowel het downloaden als het uploaden verboden.

In Nederland daarentegen is downloaden toegestaan maar het uploaden niet.

Dit is een Nederlandstalig forum. Het is ook niet te zien of de vraagsteller uit België of Nederland afkomstig is.

Groetjes

p.s. : ik ga akkoord met de stelling van illegaal downloaden

Op zijn profiel staat dat hij van West-Vlaanderen is, dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.