Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast rudycastro

Ik heb per ongeluk mijn iCloud account gewijzigd en nu ben ik alle gegevens in pages en numbers kwijt. Kan iemand mij zeggen of ik deze gegevens nog op een APO's andere manier kan ophalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ rudycastro,

Ik heb per ongeluk mijn iCloud account gewijzigd en nu ben ik alle gegevens in pages en numbers kwijt.

Is het mogelijk om jouw iCloud account weer te wijzigen naar het 'oude' account?

Kan iemand mij zeggen of ik deze gegevens nog op een APO's andere manier kan ophalen?

Wil je ons vertellen wat je met APO's bedoeld?

Apparaten zoals iPad en/of iPhone?

Is het besturingssysteem van de computer Mac of Windows?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rudycastro

Dit heb ik geprobeerd, maar telkens als ik mijn account verander, ben ik alles kwijt. Ik kan het dan wel weer terug zetten, maar bij mijn originele numbers en pages mappen vind ik niet terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ rudycastro,

Ik neem aan dat je een Window computer gebruikt.

Als je hebt ingesteld dat er een Reserve kopie op deze comp wordt bewaard / opgeslagen

51b1f1102f64e-ScreenShot011.jpg

dan hebt je nog kopieën van die documenten op de computer..

Start iTunes op >> sluit de iPad aan de computer >> Reserve kopie terug plaatsen.

Let op: ik weet niet wanneer je voor het laatste keer een Reserve kopie op de computer heb opgeslagen.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ rudycastro,

Is het probleem opgelost?

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rudycastro

Ik heb een reservekapitein op de computer staan, maar helaas niet alles van pages en numbers. Ik weet niet waarom niet, want ik had net een week op voorhand een reservekopie gemaakt. Ik moet maar aanvaarden dat ik sommige zaken kwijt ben. Toch bedankt voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.