Ga naar inhoud

programma 321 media player classic


misteragga

Aanbevolen berichten

hallo ik had een vraagje ik heb deze media player gevonden 321 media player class

op google.nl maar mij vraag is kan ik die ook gebruiken om films te kijken en heb je daar

voor een codec pack voor nodig en is het de volledige versie?

ik gebruikte hier voor vlc player maar die bevalt me niet echt meer.

en wat kan ik zoal met de 321 media player classic doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ misteragga,

hallo ik had een vraagje ik heb deze media player gevonden 321 media player class

op google.nl maar mij vraag is kan ik die ook gebruiken om films te kijken en heb je daar

voor een codec pack voor nodig en is het de volledige versie?

en wat kan ik zoal met de 321 media player classic doen?

Media Player Classic is een compacte mediaspeler voor Microsoft Windows dat eruit ziet en aanvoelt als Windows Media Player 6.4

Het is klein en licht van gewicht, maar het ondersteunt vele typen videobestanden.

Media Player Classic integreert de meeste opties en functies van de moderne mediaspelers, inclusief ondersteuning voor:

• MPEG-1, MPEG-2 en MPEG-4 afspelen

• DirectShow, QuickTime en RealPlayer architecturen

• Matroska en Ogg containers

• TV tuners

bron

Je zou onderstaande codec pack nodig hebben

K-Lite Codec Pack 9.95 (Full)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het K-Lite Codec Pack kun je kiezen uit 3 opties: Full, Standard en Basic. Bij de eerste 2 opties zit de Media Player Classic inbegrepen.

Kijk maar op: Free-Codecs.com : Download K-Lite Codec Pack 9.9.9 FULL, K-Lite Codec Pack 9.9.5 STANDARD, K-Lite Codec Pack 9.9.9 BASIC.

Volgens mij is de Media Player Classic niet in het Nederlands. Toevallig heb ik zelf ook een beetje genoeg van de VLC Mediaspeler, maar een goed alternatief heb ik nog steeds niet gevonden.

aangepast door Leono
Link naar reactie
Delen op andere sites

is er ook een nederlandse versie van deze programma?

met codec?

Volgens deze link is het inderdaad Alleen in het Engels.

Vreemd . . . ik heb net bij mijn oude desktop Windows XP Pro gekeken en 321 Media Player Classic is wel in het Nederlands en is afkomstig van Microsoft.

post-41531-1417705471,8464_thumb.jpg

Dat kan kloppen want volgens deze link besturingssystemen die worden ondersteund door [ik denk de NL versie] Media Player Classic: Windows 2000, Windows, Windows 98, Windows ME, Windows XP.

Ik weet niet welke besturingssyteem je pc is.

post-41531-1417705471,8743_thumb.jpg

post-41531-1417705471,886_thumb.jpg

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

@iEscape:

Je tweede link is voor mij niet toegankelijk (wordt verhinderd door ESET):el ongewenste inhoud

Deze pagina is geïdentificeerd als potentieel ongewenst. Deze webpagina staat op de lijst met websites met een dubieuze reputatie of websites met potentieel ongewenste inhoud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik geen ESET, dus ik weet niet.

Of wellicht bij een kennis op een usb stick downloaden xD

Zelf gebruik ik EAM en die trekt niet aan de bel, ook geen waarschuwing van WOT.

Ondertussen heb ik nog wat uitgezocht en de speurtocht levert onderstaande:

01] Informatie / geschiedenis over Media Player Classic

02] Klik bij Externe links op Media Player Classic dan komt je hier terecht

03] Klik nu op Download mplayerc_20100214.zip (2,1 MB)

04] Pak het.zip bestand uit, installeren en het werkt met Windows 7, heb net even mee gespeeld.

Dit is wel een nieuwere versie dan die op mijn XP is geïnstalleerd en het is wel in het Engels xD

Het is niet nodig om voor de Engelse taal te schrikken, het is een zeer eenvoudig player.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iEscape:

Je tweede link is voor mij niet toegankelijk (wordt verhinderd door ESET):el ongewenste inhoud

Deze pagina is geïdentificeerd als potentieel ongewenst. Deze webpagina staat op de lijst met websites met een dubieuze reputatie of websites met potentieel ongewenste inhoud.

Link eventjes laten checken bij VirusTotal: die is zo clean als wat, 0 van 38 scanners vinden iets verdachts...ook ESET niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.