Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

vermits mijn muis defect is, werk ik momenteel met het touchpad van m'n laptop. Ik ben echter niet handig met dat ding want ik verplaats steeds per ongeluk mappen en bestanden. Nu heb ik per ongeluk het mapje "sources" verplaatst. Het stond in mijn downloadmap maar ik ben zeker dat het daar niet thuis hoort. Weet iemand waar dit moet staan en of het belangrijk is? Het heeft 6 submappen (de-DE, es-ES, etwproviders, fr-FR, it-IT en nl-NL). Het mapje "etwproviders" heeft dan weer op zijn beurt ook 5 submappen (de-DE, es-ES, fr-FR, it-IT en nl-NL). Ik denk dat het gewoon onder c:\ moet staan. Daar heb ik het dan ook momenteel gezet of moet het in het Windows mapje?

aangepast door Timmekke
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Timmeke,

Het mapje "etwproviders" heeft dan weer op zijn beurt ook 5 submappen (de-DE, es-ES, fr-FR, it-IT en nl-NL). Ik denk dat het gewoon onder c:\ moet staan. Daar heb ik het dan ook momenteel gezet of moet het in het Windows mapje?

Het mapje etwproviders hoort bij een free file sharing service van 4shared.

Waar die thuis hoort . . . zie deze link

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.