Ga naar inhoud

Moederbord vervangen


NoFID

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je de pc opstart zonder grafische kaart krijg je dan bios bieps?

Mochten er dan geen bieps zijn haal dan ook het geheugen uit de slots zodat je zonder geheugen en grafische kaart opstart.

Geeft de pc dan bios bieps?

Ik heb dit geprobeerd en in beide gevallen kreeg ik geen bieps...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als laatste zou je nog het volgende kunnen proberen.

Je kan alle hardware eens afkoppelen van je moederbord zoals harde schijven, diskette stations, cardreader, dvd drive zodat je enkel het moederbord met CPU overhoudt.

Enkel de aansluitingen van je voeding laat je zitten op het moederbord.

Je hoeft geen grafische kaart of geheugen te gebruiken, het gebeurt wel eens dat door een kortsluiting in een apparaat het systeem hangt bij het opstarten en verder niets doet.

Geeft dit nog geen BIOS bieps dan kan je er van uit gaan wat falstring reeds aanhaalde en zal het mobo stuk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heb dus moederbord vervangen, het scherm werkt! Dus dat verklaart veel.

Nu wou ik windows 7 installeren, maar tijdens de boot via cd hangt de pc vast na windows is loading files.

Wat kan ik daar aan doen?

Ik heb het eenmaal zover gekregen dat het installeerde, maar dan moet die opnieuw opstarten om de installatie compleet te maken en dan hing hij daar vast...

Enig idee waar dat aan kan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bedankt voor de reactie, maar heb even de pc laten rusten ondertussen windows gedownload en een nieuwe boot cd gemaakt en die werkte wel. Nu is het volledig geinstalleerd, maar bij het opstarten hangt hij vast, als het windows logo komt.

Heb geprobeerd in safemode werkt het wel, daar kon ik mijn perfect inloggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.