Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dat ligt eraan welke browser jij gebruikt op je Samsung Tab 2. Het voordeel van android is dat je tal van browsers kunt installeren en dat jij zelf kunt aangeven wat de standaard browser is.

Wat jij wilt moet moet gaan lukken met de Dolphin browser.

Op deze website wordt uitgelegd hoe je de browsegeschiedenis wist voor diverse browsers. Zoek daar de Dolphin browser op en lees dan hoe je instelt dat de browsegeschiedenis automatisch wordt gewist wanneer je die browser afsluit. (Bij de andere browsers vond ik die optie, automatisch de geschiedenis wissen, niet)

Hoe je Dolphin instelt als standaard browser wordt hier uitgelegd onder het kopje Settings.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

nog een vraagje:

Ik gebruik een prepaid sim kaart van medion waarvoor ik telkens 400 mb koop voor 4 euro.

Merk dat mijn saldo er soms verassend snel vandoor is.Kan dit te maken hebben met feit dat via wifi er verbinding gemaakt wordt met andere netwerken dan mijn eigen provider en deze duurder zijn?

Dan kan ik beter de wifi uit laten staan

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jij de duurste versie van de Samsung Galaxy Tab 2 hebt.

Alle versies hebben de beschikking over WiFi en Bluetooth 3.0. Alleen de duurste versie heeft daarnaast ook 3G (HSDPA+).

Dankzij 3G kun jij ook op internet, wanneer er geen WiFi in de buurt is, waarmee jij verbinding kunt maken.

En die 3G verbinding zorgt voor de kosten waar jij het over hebt. Niet de WiFi verbinding.

Ik neem aan dat je een handleiding hebt gekregen bij je tablet. Zoek daarin op hoe je mobiele data en 3G kunt uitschakelen. En schakel mobiele data en 3G alleen in wanneer je daar echt gebruik van wilt/moet maken. Dus wanneer je op internet wilt en niet de beschikking hebt over WiFi, waarmee je kunt verbinden.

Mocht je de handleiding kwijt zijn, dan vind je hem onder andere hier: Samsung Galaxy Tab 2 (7.0) Handleiding | TabletGuide.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zet 10 euro op dit kaartje en gebruik 4 euro voor een internetbundel.

Vraag om te waarschuwen alst dit saldo op is en toch is op een gegeven moment de resterende 6 euro ineens mee op!

Interpreteer ik dit verkeerd ?Sorry maar ben nog tablet-leek:dong:

Moet 3G wel inschakelen om onderweg op internet te geraken wanneer ik niet thuis ben.

aangepast door wolfrider
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.