Ga naar inhoud

fotos opslaan


Aanbevolen berichten

Ik heb zelf ook geen Medion Tablet. Wel twee andere android tablets.

De foto's die je zelf maakt met je tablet, worden opgeslagen in de Galerij.

Maar als jij een foto als bijlage bij een e-mail ontvangt en jij slaat die bijlage op, dan komt hij terecht in Downloads.

Tik in het startscherm in de rechter bovenhoek op het symbool met de 6 puntjes.

Dan kom je bij de Apps terecht.

Tik daar op Downloads. Dan moet je de opgeslagen foto terug vinden.

Laat maar weten of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste: jij hebt geen iPad. Een iPad is een tablet, gemaakt door Apple. Een iPad is een tablet, maar niet alle tablet zijn ook iPads, als je begrijpt wat ik bedoel...

Jij hebt een tablet van Medion.

De handleiding vind je hier: http://download5.medion.com/downloads/anleitungen/bda_40045180.pdf

Dat is een .pdf bestand van 129 bladzijden. Het is echter in 3 talen: Frans, Nederlands en Duits. De middelste 43 bladzijden zijn in het Nederlands.

Ik ben er zelf nog niet uit hoe je op je tablet in de map Downloads een nieuwe map maakt (bijvoorbeeld met de naam Foto's), waarna je al je foto's in die map schuift. Of (lijkt me nog mooier) hoe je foto's uit Downloads verplaatst naar de Galerij en daar mappen aanmaakt. Moet allemaal wel mogelijk zijn. Misschien weet iemand anders hoe dat moet.

Op een computer die op een versie van Windows draait, doe je zulke dingen met de Verkenner. Ik neem aan dat er ook zoiets bestaat voor android (dat is het besturingssysteem, waar jouw tablet op draait). En als die functie nog niet ingebouwd is, dan heeft een slimmerik er vast wel een app voor gemaakt.

Kijk zelf eens tussen de apps of daar een File Manager tussen staat. Daarmee zou je nieuwe mappen moeten kunnen maken op je tablet.

Of kijk eens hier: Bestanden beheren op je Android tablet: test van 3 apps | TabletGuide.nl

De eerste zin daar luidt: "Bestandsbeheer op je Android tablet is net wat je gewend bent als je overstapt van bijvoorbeeld een Windows computer.

Daar zit een vervelende tikfout in. Bedoeld wordt: "Bestandsbeheer op je Android tablet is niet wat je gewend bent als je overstapt van bijvoorbeeld een Windows computer." Lees dat artikel eens door. Hopelijk maakt dat je wijzer.

Edit: terwijl ik mijn reactie aan het typen was, kreeg je al een reactie van iEscape. Zij verwijst naar dezelfde handleiding...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk bedankt voor de hulp,

de handleiding heb ik ook op de tablet staan,maar wil wel indien mogelijk ( voorbeeld ) een uitgebreid van hoe en wat te doen.

Voorbeeldje: er staat wel geschreven om een foto te vergroten of te verkleinen een pijltje rond de afdrukknop maar ik zie deze niet.

Ben een leek en wil nog wel een beetje leren

gilbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas geen uitgebreidere handleiding voor je. En ik moest even zoeken in de handleiding wat je bedoelde. Ik neem aan dit:

527270a1d7fd9-regelaar_foto_Medion_tablet.PNG

Misschien krijg jij het plus- en het minteken pas te zien wanneer jij je vinger vlak naast de afdrukknop zet. Niet op de afdrukknop, want dan wordt de foto direct gemaakt!

En die gebogen pijl krijg je waarschijnlijk helemaal niet te zien. Die staat enkel in het plaatje om jou duidelijk te maken welke beweging jij met je vinger moet maken.

Overigens raad ik je af om bij het maken van een foto gebruik te maken van inzoomen (een beweging met je vinger rond de afdrukknop richting het plusteken). Foto's, gemaakt met een tablet, zijn meestal al niet zo goed. Als je gaat inzoomen wordt de kwaliteit nog minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk bedankt en heb intussen het gevonden.Het is dat je met je vinger en duim in het middele moet staan van je scherm en dan naar de buitekant of binnenkant moet uistrijken en dan zie je dat u beeld in of uit zoomt.Weer iets wijzer geworden.Nogmaals hartelijk dank voor je hulp.

gilbert ( ik denk dat ik nog wel voor verdere probleempjes beroep moet doen via deze weg )

gilbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.