Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik wil u even vragen of er kwaliteitsverschil zit met welk programma je de inhoud van een DVD film wilt converteren naar bijvoorbeeld een AVI bestand? :hmmmm:

Ik heb MPEG Streamer gedownload, maar er kwam helaas veel rommel mee naar binnen, en gelukkig met Systeemherstel weer hersteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het over kwaliteitsverschil hebt gaat het dan over de kwaliteit van het omzetten naar AVI of gaat het over het downloaden van software?

Tijdens het installeren van software moet je altijd opletten dat er geen extra software mee geïnstalleerd wordt, dus de tekst in ieder installatievenster lezen voor dat je op volgende klikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie, ik wil graag weten of er kwaliteitsverschillen zit tussen converteerprogramma's, ik heb zelf video dvd's gemaakt, maar nu wil ik soms de filmbeelden van deze dvd's weer terug op de Time Line van mijn videomontage programma plaatsen, en dan met de beste kwaliteit indien mogelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ james48,

Excuus voor het ongemak, ik wist niet dat Handbrake bij het updaten /upgraden van de versie's wat opties heeft gewijzigd.

  1. Verwijder Handbrake versie 0.9.9 die u heeft gedownload, met Revo Uninstaller Free.
    Indien Revo Uninstaller Free niet op de pc is geïnstalleerd, kunt u van h i e r downloaden.
  2. Draai ook daarna eerst CCleaner, zie h i e r voor meer informatie.
    Herstart de computer.
  3. Via FileHippo kunt u nog Handbrake versie 0.9.2 downloaden, met output file formaat in onder andere .avi
    Zie wel de waarschuwing van clarkie in Bericht #2 dat u geen extra software mee installeert.

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.