Ga naar inhoud

Canon Pixma 5350: goede keuze?


Passer

Aanbevolen berichten

Binnenkort moet (nu ja: moet? - ga) ik overschakelen op Win 8.1 en ik vrees dat mijn oud HP 930 C-tje het niet meer gaat doen.

Dus dacht ik aan deze: Canon 5350

Dit is maar een lukraak gekozen pagina want ik weet een zaak waar hij tot eind november voor 89 € in promotie is, dus ga ik hem daar kopen natuurlijk.

Alleen de vraag: goed printertje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de Canon 5350 een goede keuze is, weet ik echt niet. Maar misschien hoef jij je ouwe trouwe HP 930C nog niet op te geven. Volgens mij biedt HP nog ondersteuning voor Windows 8.1. voor die printer: klik!

En wat betreft de Canon PIXMA MG5350: In Nederland is die al te koop voor zo'n 80 euro. Lees op deze site de reviews van kopers van dat apparaat: Canon PIXMA MG5350 reviews | multifunction KIESKEURIG

Andere reviews vind je hier. Maar ik neem aan dat je zelf ook al gekeken hebt naar reviews?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de link van HP - 'k wist niet dat ze nog drivers hadden voor de 8.1

'k ga er nog over denken, want deze Canon kan daarenboven nog scannen en kopiëren - en mijn beestje is ondertussen ook al wat oud aan het worden.

Dank ook voor de reviews, blijkbaar zijn de meesten er tevreden over. (nu, ik kwam deze maar op het spoor door een computerkameraad die hem al een kleine maand heeft)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah! nog een tevreden gebruiker - alleen merk ik dat ik in de titel (niet in de link) een fout nummer plaatste want het gaat om de 5350 (en niet de 3550) - Clarkie: kan jij dit wijzigen in de titel en mijn beginpost? (en diè, Porrelaar, kan je idd kopen voor 80 euro)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.