Ga naar inhoud

PC geeft foutmeldingen


Bammens

Aanbevolen berichten

Omdat, ondanks mijn supersnelle internetverbinding en het nieuwe modem, mijn internet traag bleef, heb ik mijn pc teruggezet naar de fabrieksstand.

De fabrieksstand betrof alleen de C disk. De D disk waar mijn bestanden op staan, was na herinstallatie ongewijzigd.

Desondanks ben ik niet tevreden. Internet en pc zijn soms heel traag en ik moet steeds wachten voordat een website verschijnt.

Nadat ik de fabrieksstand had hersteld, kreeg ik een melding van regclean.pro dat er 493 registerfouten waren gevonden.

Dat kan ik uiteraard oplossen, maar moet dan wel eerst Regclean kopen.

Los ik de problemen op door alles te formatteren?

Als ik dat doe, hoe kom ik dan aan Windows?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nog meer aanvullende informatie:

Op een gegeven moment heb ik de pc dus uitgezet, omdat hij bleef hangen op 71%

Toen weer aangezet en nu geeft hij aan: Fout bij configureren van Windows-updates. Wijzigingen ongedaan maken. Schakel de computer niet uit.

Is hier al een uur mee bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt steeds vervelender met mijn pc.

Weer opnieuw teruggezet naar de fabrieksstand.

Anti Malware gaf daarop 89 fouten aan. Deze verwijderd.

Daarna kon Malware geen fouten meer vinden.

CCleaner gedraaid: ook hier alles oké.

AVG Anti virus geeft ook geen fouten aan.

Desondanks:

- krijg zeer regelmatig bij het openen van websites te zien: Gereed, maar met fouten op de pagina.

- Allerlei spelletjes komen ongevraagd in beeld

- Telkens weer een bericht dat er fouten hersteld moeten worden

Kortom: een puinhoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze excuses ... je (kleine) vermelding van je logje is ons blijkbaar ontsnapt :dong:

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.zip naar het bureaublad.

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

chromelook; 
firefoxlook; 
 {83FF80F4-8C74-4b80-B5BA-C8DDD434E5C4};c
 C:\ProgramData\Partner;fs
 {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263},c
 Partner Service;s
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{83FF80F4-8C74-4b80-B5BA-C8DDD434E5C4}];r
 C:\Program Files\MyPC Backup;fs
 C:\Users\Carl\AppData\Roaming\Systweak;fs
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • HijackThis Log
  • Firefox Defaults
  • Reset Chrome
  • IE Defaults
  • Auto Clean
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij jullie geduld dat jullie voor de klanten hebben, hoef je je niet te excuseren als je eens iets over het hoofd ziet. Desondanks is excuus aanvaard.

PC is nu helemaal niet meer vooruit te branden.

Krijg nu telkens:

Microsoft Windows. De toepassing reageert niet. Het programma reageert mogelijk als u even wacht. Wilt u het proces beëindigen?

Wat ik dan ook doe: niets lukt.

Beeld wordt zwart of (zoals nu) heel doorzichtig.

Verder is de pc vastgelopen, kan dus niet verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.