Ga naar inhoud

Computer start niet meer


Cobra3

Aanbevolen berichten

Computer wil niet meer opstarten, hij komt altijd terecht bij opstart herstel en daar loopt het altijd vast. Heb ook al in veilige modus proberen op te starten en dan zit ik ook vast terug in het opstart herstel. Met de cd van Windows ook proberen te herstellen, dit lukt ook niet... Weet niet wat ik nog kan proberen... Ik heb Windows 7 Premium

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan heb je het rijtje wel afgewerkt, en zou je een herinstall van windows moeten overwegen.

maar het zou wel handig zijn als je zou weten waarom de repair mislukt. dat kan zowel software als hardware-oorzaken hebben. krijg je foutmeldingen??

hoe dan ook: eerst al je data backuppen: hang de hd in/aan een andere pc en stel je data veilig.

je kan ook met een ubuntu-cd de pc opstarten en dan de data veilig stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja opnieuw installeren lukt ook niet echt... veel zeggen ze ook niet waarom het niet lukt, enkel dat er eventueel usb zaken zijn, maar ik heb alles uitgetrokken buiten van het toetsenbord en de muis... en hoe moet ik dat dan doen zonder bestanden te verliezen?

Ubuntu-cd? downloaden en op cd branden dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep, downloaden en het isobestand branden op een cd met imgburn Download ImgBurn 2.5.8.0 - FileHippo.com rechtsboven "download latest version"

en daarna de pc met die cd opstarten.

na enig gerommel krijg je de keuze ubuntu proberen of installeren, en dan moet je kiezen voor uitproberen, dan blijft je windows op zich in stand en kan je je data overpompen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.