Ga naar inhoud

internet explorer 11, probleem met knop vorige en volgende


Pietsie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb net hetzelfde probleem. Ik zoek al een paar weken naar een oplossing maar helaas. Hopelijk kan iemand ons hier helpen.

Ik draai windows 8 met explorer 11. Explorer heeft altijd normaal gewerkt tot over een paar weken. Steeds 2x moeten klikken op vorige is niet prettig. :-(

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens onderstaande:

  1. Sluit alle Internet Explorer- en Windows Verkenner-vensters.
  2. Druk op "Windows-toets + R" en typ "inetcpl.cpl" en druk op ENTER
  3. Tik of klik op het tabblad "Geavanceerd" en onder de optie "Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen".
  4. Tik of klik op de knop "Opnieuw instellen".
    Tik of klik om het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen te selecteren als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
  5. Tik of klik wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld op Sluiten en vervolgens tweemaal op OK.
  6. Sluit Internet Explorer af en start het programma opnieuw. De wijzigingen worden doorgevoerd wanneer u Internet Explorer de volgende keer opent.

Bron: Wanneer u Internet Explorer start, wordt het programma na opening onmiddellijk gesloten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pietsie,

Ik heb voor je vraag een eigen topic aangemaakt, zo blijft alles overzichtelijk en wordt je gemakkelijker geholpen.

Je vraag werd afgesplitst van dit topic.

In het andere topic verscheen bij het gebruiken van de knop vorige en volgende een blanco pagina is dat bij jouw ook het geval.

Heb je het probleem bij het wisselen tussen verschillende websites of enkel bij eenzelfde website waar je doorklikt naar een andere pagina op die site zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.