Ga naar inhoud

Word(openoffice) doet het niet


rutgerSch

Aanbevolen berichten

Dag mensen,

ik heb me aan dit forum aangemeld omdat ik een vraag heb. Mijn word, net als de rest van openofffice doen het niet meer zoals het hoort. Als ik een bestand open vanuit het internet(school), krijg ik de volgende foutmelding: De licensie kan niet worden gecontroleerd. Herstel het Office-progamma via het configuratiescherm.Ik begrijp ten eerst niet waarom dit opeens gebeurd, maar ook niet hoe ik dat herstel kan uitvoeren. Kan iemand mij dit uitleggen?

Met vriendelijke groet,

Rutger Scholtens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn word, net als de rest van openofffice doen het niet meer zoals het hoort. krijg ik de volgende foutmelding: De licensie kan niet worden gecontroleerd. Herstel het Office-progamma via het configuratiescherm.

Kan je in je volgend bericht vermelden om welke software het juist gaat want je hebt het over Word dat een onderdeel is van Microsoft Office en niet van Openoffice.

De tekstverwerker van OpenOffice noemt Writer.

Dus graag wat meer duidelijkheid over welke software je juist gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.