Ga naar inhoud

Hansie59

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al jaren Spotnet,tot volle tevredenheid.Ik wil dan ook graag een reactie plaatsen om de spotter te bedanken,maar als ik mijn boodschap verzend,krijg ik sinds een tijdje de mededeling:SLEUTEL IS NIET GELDIG VOOR GEBRUIK IN OPGEGEVEN STATUS.

Dit terwijl ik voorheen WEL een reactie kon plaatsen.Heb mijn vraag in diverse forums geplaatst,maar die aangedragen oplossingen waren of te ingewikkeld voor mij of hadden geen resultaat.

Wie kan mij verder helpen?

Alvast dank voor de moeite!

Hansie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hansie,

krijg ik sinds een tijdje de mededeling:SLEUTEL IS NIET GELDIG VOOR GEBRUIK IN OPGEGEVEN STATUS.

Zie deze link voor wellicht de oplossing.

Dit terwijl ik voorheen WEL een reactie kon plaatsen.Heb mijn vraag in diverse forums geplaatst,maar die aangedragen oplossingen waren of te ingewikkeld voor mij of hadden geen resultaat.

Het is lastig als je al de mogelijke oplossingen hebt gekregen, en je vermeld niet welke dat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplossing:

Sluit Spotnet en wis (of hernoem voor de zekerheid) het rsa bestand dat door Spotnet word gebruikt.

Locatie van de rsa bestanden:

XP = C:\Documents and Settings\"gebruikersnaam"\Application Data\Microsoft\Crypto\RSA\"gebruikscode"\"code".

Deze oplossing heb ik ook gelezen,maar ik snapte niet waar ik rsa bestand kan vinden en hoe er verder mee om te gaan.

Vista & Windows 7 = C:\Users\"gebruikersnaam"\AppData\Roaming\Microsoft\Crypto\RSA

Op de eerste regel staat "Spotnet User Key".

Met Notepad++ kan in de rsa map gezocht worden op "Spotnet" in de bestanden.

Zoeken, Zoeken in bestanden, Zoeken naar: Spotnet, map: Vul hier de locatie van de rsa map in, Bestanden zoeken. bron1, bron2 en bron3

(met dank aan hjvbft)

[h=3]KennisBank[/h]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hansie,

Deze oplossing heb ik ook gelezen,maar ik snapte niet waar ik rsa bestand kan vinden en hoe er verder mee om te gaan.

  1. Sluit Spotnet af.
  2. Hernoem (voor de zekerheid) het rsa bestand dat door Spotnet word gebruikt, wijzig de naam van dat bestand naar xxxxx-old
  3. De xxxxx is de naam van de map.
  4. Toets de Windows-toets + E tegelijkertijd om de Verkenner te openen.
  5. Je gebruikt Windows 7, dus de locatie van de rsa bestanden = C:\Users\"gebruikersnaam"\AppData\Roaming\Microsoft\Crypto\RSA
    Op de eerste regel staat "Spotnet User Key".

Wat met Op de eerste regel staat "Spotnet User Key" wordt bedoeld, denk ik [ik gebruik Spotnet niet] dat het een map is waar jouw "Spotnet User Key" vermeld is.

Daarom is het veiliger om die map een andere naam te geven.

Bestandsgrootte van die map is 831 bytes.

Ik denk dat je daarna moet proberen om opnieuw in te loggen, zodat je daarna een reactie kunt plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo IEscape,

Dank je wel voor je reactie.

Wat je me echter voorstelt,snap ik niet.Hoe en waar hernoem ik bestanden.Als ik in de verkenner kom,kan ik geen bestanden maar alleen mappen vinden.Waar precies kan ik die rsabestanden vinden die ik moet hernoemen?

En waar typ ik die regels C:\Users\"gebruikersnaam" etc. in?

Je merkt wel,ik ben daar nog niet zo in thuis....

Vriendelijke groet,

Hansie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hansie,

Als ik in de verkenner kom,kan ik geen bestanden maar alleen mappen vinden.Waar precies kan ik die rsabestanden vinden die ik moet hernoemen?

OK . . . geen probleem, we gaan stap voor stap doen.

In het linkerdeelvenster van de Verkenner scroll je naar jouw naam.

Vervolgens klik je op dat 'drie hoekje' voor jouw naam,

post-41531-1417705550,6715_thumb.jpg

Vervolgens klik op dat 'drie hoekje' bij de map AppData en nu zie je de map Roaming

post-41531-1417705550,6956_thumb.jpg

Klik op dat 'drie hoekje' bij de map Roaming,

Nu scroll je naar beneden op zoek naar de map Microsoft.

Klik op dat 'drie hoekje' bij de map Microsoft.

Nu scroll je naar beneden op zoek naar de map Crypto.

Klik op de map Crypto.

Je zal nu een map RSA zien.

Klik op dat 'drie hoekje' bij de map RSA en in de map RSA zijn er één of meerdere bestanden.

Het is een bestand waar Op de eerste regel staat "Spotnet User Key".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo IEscape,

Je zult me wel een oen vinden,maar ik kan in mijn verkenner geen naam en appdata etc. vinden.

Mijn verkenner ziet er zo uit:

* fav

*Bibliotheken

*Thuisgroep

* Computer

* Locale schijf

* DVDstation

* Ipod

* Elements(2e harddisk)

* Verwisselbare schijf

* Netwerk

Ik begin me een beetje erg dom te voelen zo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik kan in mijn verkenner geen naam en appdata etc. vinden.

Dat komt omdat die mappen nog verborgen staan.

Ga in de verkenner naar organiseren (staat bovenaan het venster).

Klik er op map en zoekopties.

Ga naar het tabblad weergave.

Vink daar verborgen bestanden, mappen en stations weergeven aan.

Nu zou je de map de naam, appdata,.... moeten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.