Ga naar inhoud

D schijf graakt vol


davy01

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Raar, die 319 Gb... Nu, 'k ken het progje zelf niet dus kan ik er ook niet over oordelen.

Even de koppen samensteken: @ Clarkie en Kweezie : zoals ik het nu zie, staat op die D-schijf géén herstelpartitie, maar wel een aantal Gigs die gebruikt en gekend zijn door Davy01 .

Wat zouden jullie denken van dit: die 119 Gig gewoon op de C bij plaatsen, dan de D formateren en die 119 gewoon terug gaan zetten. Dit zou volgens mij moeten lukken, maar mogelijk zijn er haken en ogen aan.

Hoe denken jullie hierover?

@ Davy01: je hebt toevallig toch niet Norton als virusscanner? Want ik las al een paar keer dat ook NOrton REcycler Bin een boel plaats kan innemen... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]29898[/ATTACH] volgens dit programma is er 319 gb ruimte bezet waarvan het niet ziet wat dit inneemt en een 119 gb door backup en muziek

Er is Windowsimagebackup, competoeter en Backup 2014-01-12 aanwezig met identiek dezelfde bestandsgrootte van 109.23Gb dan heb je nog je muziek 11.43 Gb en iets genaamd davy denk ik wat enkele Gb inneemt ( is moeilijk te zien op afbeelding).

Dus 3x 109.23Gb + 11.43 = 339.12 Gb

Dan zijn er nog een aantal bestanden aanwezig volgens de afbeelding, je kan dus aan die 440 Gb gebruikte ruimte komen zoals ook op de afbeelding te zien is.

post-23245-1417705648,8217_thumb.png

Nu rest enkel nog de vraag waar o.a. die competoeter op slaat????

Ben jij de enige die op die PC werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik het heb nagekeken kijkt dat programma gewoon verder in de mappen dus het ziet dat de windowsimagebackup map 109 gb is, daarin staat de map competoeter ( naam van pc) ook als 109 gb en dan de backup die effectief 109 gb is. de cirkels ervoor zijn denk ik enkel de mappen, want die map muziek is 11 gb en daar staan 2 mappen in die samen die 11 gb maken.

bij die 319 gb kan hij niet zien waar ze vandaan komen, ik heb ook op allerhande manieren al proberen kijken maar vindt niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

alhoewel je goed telt, denk ik toch dat de schijf 'in principe' maar voor 1/4 vol is: kijk even naar de verschillende screenshotjes van het programma: een 'volle' HD levert een volledige cirkel op.

Wat me vraagtekens oplevert is die volledig binnenste cirkel met ook ?? in en de tekst: 'unknown files' ... (al las ik ergens dat dit er gewoon op kan wijzen dat er files met een voor-windows-onbekende-extensie zijn)

@DAvy01: wat je ook nog kan doen is een tweede controle met WinDirStat (ook freeware)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik erbij zie staan, zijn een hoop backupfiles - en als je die samen gaat tellen, heb je al een boel gigabites.

post-42549-1417705649,7315_thumb.jpg

ps: je hebt in je verkenner niet alleen VERBORGEN bestanden tonen aangevinkt staan, maar toch ook SYSTEEMBESTANDEN TONEN ? (want het zou me niet verwonderen dat dàt die bestanden wel eens zou kunnen tonen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

windirstat kan blijkbaar zien wat er bezet is.

dit zijn de screenshots.[ATTACH=CONFIG]29912[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]29913[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]29914[/ATTACH]

Bericht 14 wordt hier bevestigd.

post-23245-1417705649,7617_thumb.png

Maak eens een printscreen van je verkenner met aan de linkerkant de D geselecteerd zodat je in het rechter venster de inhoud ziet en plaats die afbeelding in een volgend bericht.

aangepast door clarkie
afbeelding toegevoegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de optie beveiligde bestanden verbergen uitgezet, de map system volume information is erbij gekomen, (kan ze niet openen ) maar in de map competoeter is er geen enkele map bijgekomen met de naam back up sets ( die kan ik dus nog altijd niet terugvinden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.