Ga naar inhoud

backup e-mail en adressen importeren bij outlook


dgpatje

Aanbevolen berichten

Als je een geldig mail adres hebt, kan je dat gebruiken en hoef je geen nieuw aan te maken.

Eigenlijk hoef je zelfs Windows Live Mail niet te configureren of te verbinden met een mail-adres.

Gewoon installeren , de OE6 bestanden importeren en dan met outlook 2007 de bestanden van de Live mail importeren.

Als dat gelukt is, kan je de windows Live Mail weer verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukt :-D, heel hard bedankt allemaal.

Ik hou toch maar voor alle zekerheid de windows live mail op de pc staan, ook al gebruik ik hem niet. Kan misschien toch nuttig zijn in geval van problemen om toch aan mijn mail te geraken.

Maar de outlook is volledig in orde, met mails en adressen, zonder alles terug handmatig in te geven. Een hele hoop werk gespaart.

Nogmaals bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ dgpatje,

Gelukt :-D, heel hard bedankt allemaal.

Ik hou toch maar voor alle zekerheid de windows live mail op de pc staan, ook al gebruik ik hem niet. Kan misschien toch nuttig zijn in geval van problemen om toch aan mijn mail te geraken.

Maar de outlook is volledig in orde, met mails en adressen, zonder alles terug handmatig in te geven. Een hele hoop werk gespaart.

Fijn om te horen dat het is gelukt :top: en bedankt voor de feedback :adore:

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.