Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gaat het over Vista of over XP?

Bij vista; rechtermuisknop in het systeemvak rechtsonder (waar dus ook andere icoontjes staan), daar klik je op eigenschappen en bij systeempictogrammen vink je volume aan.

Bij XP ga ik morgen ff moeten kijken, zit nu op een vista systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga naar je configuratiescherm in klassieke weergave, klik op geluid & audioapparaten en dan bij tabblad volume vinkje zetten bij pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen.

Klik op toepassen, daarna op ok.

Zou moeten werken nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ga naar Windows Taakbeheer > Bestand > Nieuwe Taak (Uitvoeren) > SndVol.exe

Bij Vista opent dit de volumemixer, wegens het probleem met mijn XP

( http://www.pc-helpforum.be/f167/pc-loopt-vast-na-3-5-a-11637/ ) weet ik niet of dit ook werkt op Windows XP.

Groetjes, Jojo

Bedankt, was dit topic al uit het oog verloren maar het probllem is nog steeds, Ik weet al ongeveer hoe ik het moet doen

Als ik naar taakbeheer en het proces Explorer.exe beeindig en dan het proces terug in geef heb ik al mijn geluid e.d. weer terug.

Maar ik moet dit dan altijd doen en dat is wel lastig.:bawling:

Heeft iemand mischien een idee om dit op te lossen:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, was dit topic al uit het oog verloren maar het probllem is nog steeds, Ik weet al ongeveer hoe ik het moet doen

Als ik naar taakbeheer en het proces Explorer.exe beeindig en dan het proces terug in geef heb ik al mijn geluid e.d. weer terug.

Maar ik moet dit dan altijd doen en dat is wel lastig.:bawling:

Heeft iemand mischien een idee om dit op te lossen:confused:

Heb je al geprobeerd om het proces SndVol.exe op te starten?:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.