Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dat werkt wel maar ik heb dat al als ik explorer.exe beindig en terug start maar ik zou graag een oplossing weten voor als ik mijn pc opstart dat er automatisch dat pictogrametje verschijnt

Beste Filkill, ik denk dat ik een mogelijke oplossing gevonden heb voor jouw probleem:

Ga naar Start > Rechtermuisknop op 'Deze Computer' > Eigenschappen > Hardware > Apparaatbeheer.

Zoek je geluidsdriver (meestal in 'Besturing voor geluid, video en spelletjes' )en klik met de rechtermuisknop op deze driver, klik op Installatie ongedaan maken, dan herstart je jouw pc en normaal gezien zou hierna het probleem moeten opgelost zijn, Windows zal ook zelf een nieuwe driver voor je geluidskaart installeren.

P.S.: Sorry dat ik zoveel oplossingen probeer :argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geprobeert maar ik denk niet dat het iets met mijn geluid te maken heeft want als ik het proces explorer.exe afsluit en terug opstart dan komt niet alleen mijn geluid pictogram terug maar ook het pictogram hardware veilig verwijderen en mijn telemter komen te voorschijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geprobeert maar ik denk niet dat het iets met mijn geluid te maken heeft want als ik het proces explorer.exe afsluit en terug opstart dan komt niet alleen mijn geluid pictogram terug maar ook het pictogram hardware veilig verwijderen en mijn telemter komen te voorschijn

Heb je al gekeken in het menu van de takenbalk (rechtermuisknop op een leeg plaatsje op je takenbalk > eigenschappen) of het vakje 'verberg inactieve icoonen' of zoiets uitgevinkt staat? Als dat aangevinkt staat moet je het uitvinken.

Groeten, Jojo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.