Ga naar inhoud

Help, Tijdens recovery, map op andere schijf leeg gehaald


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb nog een aantal programma's voor je :

° Pandora Recovery

° Easeus Data Recovery

° SoftPerfect File Recovery

° ZAR (Zero Assumption Recovery)

Het lijkt me de moeite om al deze tools uit te proberen, des te meer je kan recupereren des te beter ... hou er rekening mee dat niet alle programma's freeware zijn, bij de betalende programma's krijg je echter wel de mogelijkheid om een beperkt aantal files te herstellen zodat je weet of dit programma al dan niet nuttig voor je kan zijn alvorens je tot de eventuele aankoop overgaat.

Let op : gebruik deze tools afzonderlijk, nooit meerdere tegelijkertijd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-23311-1417705777,5946_thumb.jpgAsus bedankt,

Ik vraag me alleen af hoe ik dit moet gebruiken na 2x een systeem recovery te hebben uitgevoerd. Moet ik de D schijf laten controleren waar ik alles na toe gekopieerd had (deze schijf is niet gerecoverd, of moet het de c schijf zijn waar alles eerst heeft gestaan of moet het de H schijf zijn waar die map nu staat. In die map van nog goede? bestanden volgens het programma Recuva zitten ook nog FLV bestanden en cabinet bestanden.

Wat dat inhoud weet ik niet.

Nu ik gisteren iets vreemds gezien. De laptop was weer helemaal oke, na al die updates (zie mijn andere probleem), maar toen ik gisterenavond mijn zoon naar het station bracht en thuis kwam deed de laptop vreemd. Zie bijlage.

Hij was begonnen met update bewerking. Ik had volgens mij gezegd dat hij wel mocht downloaden, maar ik beslis wat er geinstalleerd moest worden. (bijlage) Bovendien was de laptop al up to date.

Nu is mijn vraag zou het te maken kunnen hebben met die cabinet bestanden die op H staan opgeslagen uit Recuva. Kan ik deze verwijderen

post-23311-1417705777,5472_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cab(inet) bestanden zijn gecomprimeerde installatiebestanden en FLV zijn bestanden die je normaal afspeelt met flash player.

De verdwenen map/bestanden stonden op de D schijf en dus moet je de D schijf controleren op werwijderde bestanden.

Voor het update fenimeen heb ik ook geen verklaring maar de cab bestanden op de H schijf hebben er waarschijnlijk toch niets mee te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dan weet ik nu ook wat voor bestanden dat zijn. Ik heb 3 Recovery's programma's geprobeerd. Pandora zag nog wel een enkele foto in het voorbeeld. De documenten waren allemaal vreemde letters. Recuva maakt op mij een duidelijker en betere indrukt, omdat het verschillende kleuren laat zien. Alleen blijkt nu dat dat niet betrouwbaar is, de groene balletjes hadden rood moeten zijn, of de files zijn door iets veranderd. Softperfect is snel en ook duidelijk, alleen moet je wel alles apart laten zoeken. Easus vind ik onduidelijk, allemaal mappen met x. Ik denk dat ik mijn gegevens kwijt ben. Toch iedereen bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik mijn gegevens kwijt ben.

Ik vrees dat dat helaas het (ont)nuchtere(nde) besluit is ... :dong:

Vergeet zeker de goede raad niet die Kweezie Wabbit je reeds meegaf:

Dit bewijst nogmaals het nut van een regelmatige backup.

Komt misschien wat "overkill" over, maar alles wat belangrijk is sla je best op TWEE verschillende externe geheugendragers op ... ik heb ooit een externe harde schijf uit mijn handen laten glippen, en ja ... daar gaat je back-up ! ... :argh:

Wees dus altijd voorbereid op het "onmogelijke" !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.