Ga naar inhoud

Word en Exel


jetske

Aanbevolen berichten

Neen mijn man vertelde net dat het niet gaat ik zal jullie een een copie maken van wat ik zie .

Prt scm en plakken in word of kladblok of wordpad wil niet werken dan krijg ik hier weer een scherm dat het een verkeerde bestand is .

Ik zou anders niet weten wat en hoe ik het moet doen .

Is er geen mogelijkheid dar er iemand van jullie hulp op afstand doet dan kunnen jullie dadelijk zelf zien wat er aan de hand is .????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja het probleem is niet hoe dat weet ik denk ik toch .

Het probleem is het bestand zelf wat deze site niet wil aannemen .

Als ik op prt scrn klik en wil het in wordpad opslaan dan klik ik op opslaan als en dan kan ik alleen keizen onder

RICH TEXT DUCOMENT

OFFICE OPEN XML.DOCUMENT

OPEN DOCUMENT

TEKST DOCUMENT

ANDERE INDELINGEN .

Iets anders kan ik niet kiezen ik heb al op elke manier het bestand opgeslagen en hier willen op zetten maar het wil niet werken .

De bestanden jpg , jpeg , pug , gif staan er niet bij .

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]32995[/ATTACH] vala se wat ging dat snel hahaha hoe heb ik dat gedaan :)

het antwoord vindt je dan hieronder.

het kan dus ook perfect over een probeerversie van Office gaan die gelimiteerd is in de tijd.

En Word en excel kan je op een legale manier NIET gratis verkrijgen.

Of wel koop je een Microsoft product aan of je schakelt over op een gratis pakket zoals reeds vermeld in bericht 2 en 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem is opgelost: als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.