Ga naar inhoud

Fan laptop blijft blazen


kris400

Aanbevolen berichten

[ATTACH=CONFIG]35072[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]35073[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]35074[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]35075[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]35071[/ATTACH]

Hier zijn een aantal foto's van de laptop, hier kunnen jullie ook op zien waar de luchtgaten in de body staan.

Zo was de laptop toen ik hem open maakte, ik heb niets moeten proper maken.

Ook nog een nieuw speccy logje:

[ATTACH]35076[/ATTACH]

KRIS-PC.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Mocht er iemand in je vriendenkring een identieke laptop hebben zou je de batterijen (tijdelijk) kunnen verwisselen en het resultaat daarvan bekijken.

Een andere mogelijkheid is de adapter verwijderen (bij afgesloten laptop), de powerknop een vijftal keer indrukken en deze telkens zo'n tiental seconden ingedrukt houden ... nadien plaats je de batterij terug en check je het gedrag van de laptop / fan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na dat ik de mogelijkheid met de startknop geprobeerd heb, hheeft het 'probleem' zich nog voorgedaan. De batterij is niet direct een optie ofwel moet ik een nieuwe kopen.

Maar ik weet niet of die echt wel het probleem is want de laptop is nog redelijk nieuw, maar je weet natuurlijk nooit.

Wel heb ik een blue screen gehad na de mogelijkheid met de startknop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Dan kunnen we eens kijken wat de blue screen heeft veroorzaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is blijkbaar iets fout gegaan bij het maken van het logje.

De meest recente bsod is van 5/04/2014 en een deel van de informatie ontbreekt.

Controleer eens of de instellingen voor de registratie van een bsod nog juist staan.

Ga naar configuratiescherm - systeem en klik in de linkerkolom op geavanceerde systeeminstellingen.

Open de tab geavanceerd en klik bij opstart en herstelinstellingen op de knop instellingen.

Onderaan bij systeemfouten moet je automatisch opnieuw opstarten uitvinken.

Bij foutopsporingsgegevens registreren selecteer je kleine geheugendump (128 kB)

Bestaand bestand overschrijven moet je uitvinken.

29196d1385627377-blue-screen-hp-pavillion-dv-7-bsod-instelling.jpg

Bevestig met OK en nogmaals OK.

Sluit het configuratiescherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.