Ga naar inhoud

enlke dag juist na middernacht is mijn internet gereset ??? help


dutchy666

Aanbevolen berichten

Da's inderdaad een opmerkelijk verschil ... :dong:

Er worden in je tests twee verschillende servers gebruikt (Alblasserdam en Antwerpen) maar ook dat kan het verschil niet veroorzaken ... net hier getest met een bekabelde verbinding en de resultaten zijn identiek.

Benieuwd naar de reactie van Telenet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok het zit zo ik zat over mijn download limiet

sinds de 6de zou dat normaal terug normaal moeten zijn maar elke dag kan ik niets downloaden in de drukke uren tussen 16 en 24 uur en daarna springt mijn downloadspeed van 1mps naar 150mps

Ik vermoed dat jouw probleem toch nog met bovenstaande te maken heeft en dat jij je bevindt bij de grootverbruikers.

Maar in principe zou op het einde van je aanrekeningsperiode je snelheid terug naar de normale snelheid gezet worden en dat zal niet gebeurt zijn.

Hou er ook rekening mee dat je in de nieuwe maand bij veel gebruik weer bovenstaande kan tegenkomen.

Je hebt trouwens nog niet vermeld welk abonnement je hebt met de daar aan gekoppelde limiet.

Na het telefoontje met Telenet zal alles wel duidelijk worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok het leek dat de 12ste pas het internet gereset wordt dus vanavond :) ben ik blij voor maar op de factuur stond de 6de

en op 1 week blijkt dan dat ik aan de limiet zat ???

nu heb ik een andere vraag downloaden wat houd dat allemaal presies in youtube .twitch ik weet dat van het internet halen downloaden is maar hoe zit dat met youtube enzo ?

want hier wordt heel veel youtube gezien enzo dus kvroeg me da af

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu heb ik een andere vraag downloaden wat houd dat allemaal presies in youtube .twitch ik weet dat van het internet halen downloaden is maar hoe zit dat met youtube enzo ?

want hier wordt heel veel youtube gezien enzo dus kvroeg me da af

Zaken van youtube downloaden is echter niet legaal - en dus kunnen (mogen) we je hier op het forum er ook niet mee verder helpen...

Maar wat ik me nog afvroeg: als je bij telenet zit, dan krijg je normaal toch wel een verwittiging wanneer je dicht bij je downloadlimiet zit - heb je die niet gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaken van youtube downloaden is echter niet legaal - en dus kunnen (mogen) we je hier op het forum er ook niet mee verder helpen...

dat bedoelde ik niet ik vroeg gewoon wat er eigelijk onder downloaden wordt verstaan want we zitten op meer dan 500 gb en ik heb nooit zoveel gedownload via steam van games

horen fb paginas youtube enzo daar ook bij ? da wordt oo wel bandwith genoemt denk ik

Maar wat ik me nog afvroeg: als je bij telenet zit, dan krijg je normaal toch wel een verwittiging wanneer je dicht bij je downloadlimiet zit - heb je die niet gehad?

neje da wag gewoon afgelopen ze sturrde da via internet zo ineens ja maar geen waarschuwing voor ik er was

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.