Ga naar inhoud

Bureaublad verspringen tijdens games


Aanbevolen berichten

Malware is in dit geval nu wel uitgesloten. Je mag dan ook de gebruikte tools al verwijderen:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu tijdens het typen verspringt internet weer en kan ik niet verder typen tot ik window van jullie site een keer aanklik. Ik heb het idee dat het wel te maken kan hebben met NVIDIA GeForce Experience. Wanneer ik deze uitschakel, dan lijkt een game (nu weer die ping tijdens het typen!) niet te verspringen naar het bureaublad. Het typen is in ieder geval nog niet opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je werkt met een Acer, kan je daar de volledige type-aanduiding van posten ? ... je vindt deze terug op het Acer etiket, de originele verpakking, aankoopfactuur.

Bijkomend mag je een link naar een Speccy-logje posten, liefst geproduceerd wanneer je reeds enige tijd intensief gewerkt hebt:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste driver voor je grafische kaart is reeds aanwezig, maar kijk eens of een herinstallatie ervan enige verbetering oplevert: je kan hem hier downloaden.

Wat het probleem met het typen betreft: heb je al eens getest hoe je PC zich gedraagt wanneer je een ander toetsenbord (liefst eentje met kabel) gebruikt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb de herinstallatie gedaan, maar er is geen verbetering. Het toetsenbord was al met kabel, maar heb een andere nu geprobeerd. Het probleem blijft hetzelfde. Ook nu weer...ik denk hele verhalen te typen, maar het scherm was al weer versprongen. Verder kan ik bijvoorbeeld games wel installeren, maar hij opent niks! Ik voeg van beide problemen een filmpje toe. (ow, kan geen filmpjes hier uploaden) Kan het te maken hebben met 32 of 64 bits?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer bericht 17 nog uit te voeren en plaats de afbeelding in je antwoord.

Daarna lees je mijn suggestie:

Heb je het toetsenbordprobleem (verliezen van de focus) ook bij andere browsers zoals Firefox?

Als dit probleem enkel bij Internet Explorer voorkomt, probeer dan eens alle addons uit te schakelen van Internet Explorer:

- Open Internet explorer

- Druk helemaal rechts vanboven op het tandwieltje

- Kies Invoegtoepassingen Beheren

- Klik links op "Werkbalken en uitbreidingen" en langs de rechterkant schakel je alle addons uit. Dit doe je door op een addon te gaan staan en rechtsklik en te kiezen voor Uitschakelen.

Doe dit voor alle addons.

Probeer ook eens alle (niet essentiele) services uit te schakelen:

Klik op de startknop en typ msconfig

Ga naar het tabje Services

Zet onderaan een vinkje bij "Alle Microsoft-services verbergen"

Doe nu alle vinkjes van alle services erboven uit.

Herstart de pc.

Is het probleem nu nog aanwezig? Nee, dan moet je uitzoeken welke service verantwoordelijk was voor het focusverlies. Zet elke service terug apart aan en herstart de pc. Doe dit met elke service.

Alhoewel je al op malware getest hebt, zou ik CCleaner gebruiken om je register op te kuisen en overbodige bestanden te laten verwijderen. Eventueel ook malwarebytes gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.