Ga naar inhoud

printer


alfa10

Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het wachtwoord heb ik gevonden, maar ik kan er verder niets mee, als ik in het conf.syst. de thuisgroep zoek krijg ik een veld waar ik naar de instellingen kan gaan er daar staat bij printers een vinkje. Ook de probleemoplosser voor de thuisgroep geeft geen resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waarom je " conf.syst." nodig hebt?

Op bovenstaande kwam geen antwoord.

Ja, dat is inderdaad de topic en sorry dat ik hem niet heb afgesloten. Bedoel je dat ik die video moet bekijken om te zien hoe je een thuisgroep aanmaakt en dan??

Heb het topic afgesloten omdat het blijkbaar nog niet afgesloten was.

En ik bedoel inderdaad de webpagina waarin het filmpje aanwezig is samen met de tekst eronder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het configuratiesysteem had ik nodig(zoals aangegeven) om via thuisgroep het wachtwoord te bekijken en op te slaan. Als ik de instructies van het filmpje volg kom ik ook op de pagina met de instellingen en daar staan alle vinkjes al (heb ik al eens eerder aangegeven) dus volgens de thuisgroep wordt de printer al gedeeld in de thuisgroep. Als ik echter een printopdracht geef krijg ik de mededeling "de printer reageert niet"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met welke methode heb je dat netwerk aangemaakt? Heb je dat zelf aangemaakt of iemand anders?

Wie en hoe het netwerk is aangemaakt weet ik niet meer.

Is en blijft toch vreemd dat je niet weet wie en hoe dat uitgevoerd is.

Controleer onderstaande.

  • Klik op de computer waarop de printer is aangesloten op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg en vervolgens op Configuratiescherm. Typ thuisgroep in het zoekvak en klik vervolgens op Thuisgroep.
  • Zorg dat het selectievakje Printers is ingeschakeld. (Als dit niet het geval is, schakelt u deze optie in en klikt u opWijzigingen opslaan.)
  • Ga naar de computer waarvandaan u wilt afdrukken.
  • Open Thuisgroep door te klikken op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg en Configuratiescherm, thuisgroep te typen in het zoekvak en op Thuisgroep te klikken.
  • Klik op Printer installeren.
  • Als er nog geen stuurprogramma voor de printer is geïnstalleerd, klikt u op Stuurprogramma installeren in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.

Opmerkingen

  • Nadat de printer is geïnstalleerd, kunt u hierop afdrukken vanuit het dialoogvenster Afdrukken in elk programma, net als op een printer die rechtstreeks op uw computer is aangesloten. De computer waarop de printer is aangesloten. moet zijn ingeschakeld als u de printer wilt gebruiken.

bron:Een printer installeren in een thuisnetwerk - Windows Help

Link naar reactie
Delen op andere sites

de instructies gevolgd, alleen krijg ik niet" printer installeren", omdat deze al als standaardprinter staat bij apparaten. Heb de printer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Geen resultaat! Het thuisnetwerk heb ik destijds zelf gemaakt, maar ik denk dat er bij de herinstallatie na de crash iets is gewijzigd. Kan er iets in de bios zijn veranderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het thuisnetwerk heb ik destijds zelf gemaakt, maar ik denk dat er bij de herinstallatie na de crash iets is gewijzigd. Kan er iets in de bios zijn veranderd?

In het andere topic heb je vermeld dat je een back-up terug gezet hebt, hier heb je het over een herinstallatie .. . :hmmmm:

Correcte info is wel belangrijk.

Bij een herinstallatie is je thuisnetwerk niet meer aanwezig.

Als je een back- up terug zet is je thuisnetwerk wel nog aanwezig indien het thuisnetwerk al aanwezig was voor de gemaakte back- up.

Kan je bestanden delen tussen je twee computers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.