Ga naar inhoud

printer


alfa10

Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Opdracht uitgevoerd en ik kan nu delen met de beide computers via netwerk, echter de printer wil nog steeds niet printer vanaf de laptop, moet ik hem misschien uit de thuisgroep verwijderen, hij zit overigens wel in het netwerk van beide computers.. Overigens zie ik bij het netwerk van de laptop een ander modem nl. 309B22 en volgens mij is dit een vorig modem die ik een aantal jaren geleden had . Bij de desktop staat gewoon het huidige modem. Ook staat op de laptop dit oude modem bij de firewall bij de actieve thuis/bedrijfsnetwerken en ik vraag mij af of de firewall hier dan wel werkt. Er werd ook gewezen om de invoertoepassingen uit te schakelen en hier kwam ik een heel onbekend iets tegen nl. Ads removal van Cheng Du VTools en na uitschakeling hiervan ging alles veel vlotter. Ik kan er echter niet achter komen hoe ik hem uit mijn computer kan verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

In het config scherm apparaten en printers openen.

Alle printers die daar staan radicaal verwijderen.

PC EN PRINTER NU AANZETTEN!!!!!!!!

Laptop opnieuw opstarten.

Weer naar config scherm

Op printer toevoegen klikken.

Hij gaat nu zoeken naar beschikbare printers.

na zoekresultaat zal uw printer hier bij staan.

deze aanklikken.

de laptop gaat de printer nu installeren.

klik op testpagina afdrukken..

Uw printer begint te rammelen, en drukt uw testpagina af.

markeer als opgelost.

mvgr mtuinsma

Link naar reactie
Delen op andere sites

kopieer de volgende link,

Configuratiescherm\Netwerk en internet\Netwerkcentrum\Geavanceerde instellingen voor delen

bij "gast of openbaar" schakeld u de de opties "netwerkdetectie inschakelen" EN "bestands en printerdeling inschakelen" in.

nu moet alles naar behoren werken..

mvgr mtuinsma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok.

Na enig overleg met mezelf(lol) ben ik er denk ik uit...

Nu we alle communicatie opties tussen laptop en het netwerk hebben uitgesloten ddenk ik dat t tijd word om te kijken hoe de communicatie tussen pc en printer verloopt.. En dus daarom deze gekke vraag.....

Sluit de printer op de laptop aan, en probeer via de pc nu iets te printen..

Als dat niet gaat, kijk dan de instellingen uit mijn vorige post na, en controleer of die dus op de pc precies zo staan ingesteld.

Er strookt ergens in de communicatie gewoon iets niet, we komen er wel uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.