Ga naar inhoud

printer


alfa10

Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Omdat ik dat niet meer wist heb ik de cd er maar ingedaan, maar voor het gereedkomen kreeg ik als maar het scherm dat de printer aan de computer moest worden aangesloten, was dus niet zo want de printer zit aan de pc. Dus met de laptop naar de printer en hem aangesloten en de installatie opnieuw gestart, echter zelfde probleem . de computer herkent de printer niet, terwijl hij bij apparaten toch als standaardprinter staat aangegeven. Kennelijk is er bij de herinstallatie op de laptop na de crash iets mis gegaan. Lees de hele discussie nog maar eens door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja...nou heb ik em....

1.deinstalleer de driver van de printer op de laptop.

2.herstart de LapTop.

3. trek de usb kabel uit de PC.

4.Installeer de Canon Driver opnieuw op de Laptop.

5.halverwege de installatie zal er om het aansluiten van de USB kabel van de printer worden gevraagd, Plug de kabel in de LapTop.de Installatie zal verder gaan nu.

6.NA de installatie HERSTART de Laptop.

7.trek de USB uit de laptop en sluit de usb weer aan op de PC.

8.De printer is nu op de juiste wijze op de laptop geinstalleerd en zal nu werken,mits de pc en de printer aan staan en internet verbinding hebben.

mvgr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Configuratiescherm\Netwerk en internet\Netwerkcentrum\Geavanceerde instellingen voor delen

en

Netwerk

in die laatste krijg je een heel overzicht te zien van al je apparaten die op dat moment in het netwerk aan staan en waar dus verbinding mee is.

in jouw geval moet daar de canon 2 x in staan vermeld, te weten 1x in het netwerk en 1x in de apparaten verbonden via usb, en daar staat dan ook bij dat je een scanner hebt aangelsoten, dus eigenlijk staat die canon 3x vermeld als uitvoer apparaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nu het configuratieprograma geopend via de verkenner en kan dan inderdaad naar het netwerkcentrum via netwerk en internet. hier kan ik klikken op apparaten en computers in het netwerk weergeven. Het resultaat is dan bij andere apparaten: de Thomson modem, bij computer de twee computers en bij andere apparaten staat de mediaplayer(!) Klikken op de computergeeft aan allebei de printer en de gedeelde mappen. Scanner wordt niet aangegeven. Vroeger, dus voor de crash had ik alles via de thuisgroep ingesteld en nu gaat het via het netwerk. Kan dit elkaar niet tegenwerken, ik heb er helemaal geen verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.