Ga naar inhoud

printer


alfa10

Aanbevolen berichten

sorry, ben even een paar dagen druk geweest met andere dingen, en zou inderdaad nog gereageerd hebben op uw driver overzicht.

U kunt uit iedere categorie de bovenste downloaden door op wereld te klikken. daarna de downloads of op usb stick te zetten danwel op een cd/dvd te branden.

daarna kunnen we veilig verder.

mvgr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik begrijp hier uit dat u de herinstallatie van windows al heeft uitgevoerd??

na de herinstallatie van windows is het van groots belang dat u de chipset driver als eerste installeert voor u ook maar enig anders iets installeert.

dat u nu allerlei mappen dubbel heeft, begrijp ik niet helemaal,tenzij u geen algehele her installatie van windows heeft uitgevoerd.

windows zou nu echter helemaal fris moeten zijn,programma's die u eerder wel had zouden nu verdwenen moeten zijn.

mvgr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb nu geen herinstallatie gedaan (zie begin discussie) Het was juist na de crash dat ik de computer moest herinstalleren en toen is er waarschijnlijk iets mis gedaan, vandaar dat we nu voor de situatie zitten om alles nog eens van voren af aan opnieuw te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik dacht uit de laatste berichten op te maken dat u nu na de crash herinstalleert had en bijvoorbeeld gisteren weer,,hoe dan ook,,als u wilt kunnen we het nog een keer doen, in de juiste volgorde met de juiste drivers etc,etc.,.

kunt u als laatste nog even op google in het zoekvak speccy intypen en die dan bij de door google gevonden opties die van Piriform willen downloaden en installeren.

LET OP..bij de installatie van speccy word er halverwege gevraagd of u neven activiteiten wilt installeren,deze staan al aan gevinkt,,vink deze aub uit, tenzij het een bewuste keuze is..

Als u dan speccy op de laptop heeft geïnstalleerd, kunt deze openen en in de linker kolom "randapparatuur" aanklikken dan valt er een hele lijst open met ook de naam van de kaartlezer en Wi-Fi kaart. dan kunt u die drivers daar bij zoeken in de lijst u hier eerder poste, daar dan op "wereld" klikken en ook op die schijf zetten waar u de andere drivers ook op heeft staan.

als u dat dan zover heeft kunnen we starten met de herinstallatie.

mvgr

PS; ik had hier de link van piriform willen plaatsten voor u, helaas lukt het niet om een link te plaatsten. excuses hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.