Ga naar inhoud

printer


alfa10

Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo stegisoft,

Ja, ik heb internet op de laptop. Om de discussie over te nemen moet je misschien eerst de hele discussie nog eens doornemen. Ik heb op dit moment een redelijk draaiende laptop, het openen van de internet pagina door lang, maar daar valt mee te leven, echter het door mij oorspronkelijk aangekaarte probleem dat ik niet van de laptop kan printen is er nog steeds. We waren op het punt gekomen dat een schone herinstallatie wellicht hert beste zou zijn, maar dat laat ik maar aan jou over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alfa10..

Sorry voor de late of geen reactie.

Vanwege mijn werk was/ben ik steeds in het buitenlan, onverwacht kan ik wel zeggen...

Het lijkt mij in deze het beste dat u verder met Clarkie en/of stegisoft gaat, daar het mij dus niet steeds lukt om direct antwoord te geven, mijn welgemeende excuses..

En succes met de naderende oplossing.

mvgr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad een lange discussie geworden voor een mijn ogen simpele vraag, maar in het kort zal ik het probleem uitleggen: Ik heb na een crash een herinstallatie gedaan vanaf een vijftal cd's die ik destijds bij de aanschaf had gemaakt. Bleef echter bij cd 3 hangen en wilde niet verder. Toen de officiele herinstallatie cd genomen en er mee verder gegaan. Lukte uiteindelijk wel maar ik kreeg bv. bij de favorieten en bij g-mail dubbele aanduidingen (dubbele installatie ????) en ook kon ik vanaf mijn laptop niet meer printen, wel van mijn PC die boven staat. Heb een verse backup gemaakt en in een map nieuw drivers de drivers opgehaald en op de D schijf gezet (zie 27/8 discussie 69) We waren nu zover dat er wellicht een nieuwe herinstallatie nodig zou zijn om het geheel weer normaal te laten functioneren. Ben de jongste niet meer (86) maar ik heb in de loop der jaren wel het een en ander opgestoken, hoewel ik wat betreft computertechniek verder niet zo veel weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.