Ga naar inhoud

screenrecorder


snowi

Aanbevolen berichten

Kweeziewabbit,

De gele vraagtekens zijn beide weg na uitvoeren van je vorige opdracht.(ook van “audio”)

En gewoon als info: mijn bureaublad diende ik te herschikken daar alles verwisseld was van plaats, maar geen probleem hoor! Is al terug in orde!

Voor je vraag i.v.m. audio, heb ik de bovenste lijn genomen “AMD High Definition Audio Device” en hopelijk de goede(?)

HDAUDIO\FUNC_01&VEN_1002&DEV_AA01&SUBSYS_00AA0100&REV_1001\5&2DF2D054&0&0001

Anders zeg je me maar dewelke ik nemen mag.

post-42414-1417705983,8316_thumb.jpg

post-42414-1417705983,8631_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De vraag naar het audio-apparaat was enkel indien het gele vraagteken was gebleven na het installeren van de grafische driver.

Blijkbaar zat er ook voor het audio-apparaat een driver in het pakket en dus zou alles nu correct moeten werken.

Merk je enig verschil in de beeldweergave of bij het opnemen met de screenrecorder of het afspelen van opnames?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ganse dag (of toch bijna..) alles nog eens uitgeprobeerd van de screenrecorders en ik moet zeggen dat, nadat ik de grafische driver had geïnstalleerd, er aardig wat verbetering is. De tip van Carambole met Screencastify

(een add on van Chrome) ook uitgeprobeerd na het installeren van Chrome en eerlijk, dit gaf de beste en schokvrije beeldweergave en ook geluid heel OK. Doch en jammer, een “fixed Region” is hier niet mogelijk voor zover ik geprobeerd heb.

Uiteindelijk heb ik goed resultaat met mijn (ooit aangekochte) versie van Boilsoft-Screenrecorder. Geluid is ok en het beeld vertoont nog maar lichtjes een ietwat haperend afspelen maar best doenbaar voor zover ik het toch maar gebruik voor al eens iets van een te bekijken film(pje) van de VRT (Canvas..) of WDR (Essen und Trinken) op te nemen.

Als ze nu tijdens een Essen und Trinken-uitzending iets wat lichtjes schokkend olie in de pan gieten en zolang ze daarbij niet morsen door mijn schuld, (lees mijn manier van opnemen en weergave) is het heel aanvaardbaar.;-)

Foto’s blijven bij het bekijken wel breder dan normaal. Maar wij passen ons hier thuis aan: een flink dieet doet wonderen.:D

Hierbij wil ik allen extra en gemeend danken voor jullie geduld en hulpvaardigheid.

Weer en dikke pluim bij voor PCH!:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij wil ik allen extra en gemeend danken voor jullie geduld en hulpvaardigheid.

Weer en dikke pluim bij voor PCH!:top:

Dank je wel :-)

Ik zal het doorgeven aan de collega's

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost.

Nog veel computerplezier :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.