Ga naar inhoud

screenrecorder


snowi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 3 weken later...

Artur575,

Vooraf mijn dank om me te willen voorthelpen!

Maar ik heb “Camstudio” gedownload en uiterst voorzichtig en oplettend bij het aanklikken tijdens het uitvoeren van de .exe, maar ondanks alles verscheen er toch nog zoveel troep van reclame en andere hinderlijke zaken, dat ik na Anti-Malware er zelfs nog last van had en dan maar de laatste BU van Acronis heb teruggeplaatst waarmee alles terug oké is nu.

“Apowersoft” kan Java niet vinden, hoewel ik de laatste versie heb. (heb ik extra gecontroleerd)

En “Screenr” blijft hangen bij “starten Java Aplett...”

Wel even vermelden dat ik het gebruik om zoals ik al zei, een schermopname van Terzake (Canvas) te kunnen bewaren en die niet kan worden opgenomen met bv. Downloadhelper. Of een vroegere uitzending van de Duitse zender WDR waar ik “Essen und Trinken” al eens opneem en dat vroeger altijd mogelijk was, doch nu slechts geldt voor één week en via een link naar een site die ik kreeg van PCH. Als ik dan een week of langer met verlof ben gaat het dus niet meer. Het is volkomen legaal zoals u eventueel kunt lezen in onderstaande links (en bv niet voor illegale download van muziek of film!)

(Voor meer inlichtingen aangaande de WDR-site: http://www.pc-helpforum.be/f188/f4f-naar-avi-mepg-60992/

en http://www.pc-helpforum.be/f188/nieuw-probleem-bij-het-downloaden-van-69781/ ) waarop u kun zien dat ik persoonlijke mail ontvang van de zender WDR zelf.

Hoe het ook zij, door u opgegeven versies zijn freeware- ofwel trialversies, en/of voor opnamen van maximaal 5 minuten.

Daarom heb ik besloten een betalende versie aan te kopen, doch dewelke zou volgens u een goede, zo niet de beste zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carambole,

Dikke sorry ....

Ik had je mail jammer genoeg niet gelezen. Daarom mijn laattijdige reactie. Maar ik zie dat ik eerst Chrome moet binnenhalen om dan pas Screencastify te kunnen gebruiken. En net met Chrome zijn of waren er voorheen problemen, zeker in de beginperiode zoals ik toen lezen kon op Google. Maar misschien zijn deze nu wel opgelost? Zo ja, dan is mijn probleem ook meteen opgelost ! Graag uw reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ snowi,

Maar ik heb “Camstudio” gedownload en uiterst voorzichtig en oplettend bij het aanklikken tijdens het uitvoeren van de .exe, maar ondanks alles verscheen er toch nog zoveel troep van reclame en andere hinderlijke zaken, dat ik na Anti-Malware er zelfs nog last van had en dan maar de laatste BU van Acronis heb teruggeplaatst waarmee alles terug oké is nu.

Dat is vreemd, ik gebruik CamStudio al jaren en de CamStudio.exe was clean.

Heb net om te testen CamStudio opnieuw gedownload en getest bij Virustotaal, het resultaat is een schok :thumpdown:

https://www.virustotal.com/nl/file/a199d27557e07a76d61c667665f36c2687865ebf29d8e4b082935eec96f47b60/analysis/1411253047/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de reactie!

Eigenlijk een prettige bevestiging dat ik er toch niet naast zat en wel degelijk de onbetrouwbaarheid vaststelde, i.p.v. dat het "weer aan mij" lag door verkeerde download!:-)

Maar zeker niet om lastig te doen en hopelijk een oplossing te vinden, wou ik toch nog even mijn vraag herhalen zoals ik deed in een van mijn vorige reacties:

"Daarom heb ik besloten een betalende versie aan te kopen, doch dewelke zou volgens u een goede, zo niet de beste zijn?"

Graag een antwoord als het kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het echt niet goed.

Ben ik dan de enige die interesse heeft voor zo een screenrecorder en zelfs bereid ben om deze aan te kopen? Denkelijk niet, vermits er te lezen valt “bekeken 569”.

Er wordt gewoon niet meer gereageerd op mijn verzoek. Binnen een week vervalt de kans een programma op deze wijze op te nemen van de WDR (Essen und Trinken) waar ik een login heb en per mail wordt verwittigd van de wekelijkse uitzendingen die door wijziging nog slechts één week kunnen worden opgenomen.

Sorry voor deze reactie, maar vind het echt jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

Buiten een item in Terzake (Canvas) dat ik wil “screenrecorden” gaat het natuurlijk ook over “onze Martina und Moritz” :-) Ze zijn zeker op de hoogte van de capaciteiten van ene Asus die over de landsgrenzen heen, zorgt dat de recepten bij mij toekomen. Overduidelijk dat ze dat weten, gezien hun recepten alsmaar (nog) beter worden en om alzo voor overheerlijke geuren te zorgen in de veronderstelling dat je, zoals je eerder al zei, eens te komen smullen als je in de buurt zou komen van de prachtige Zuiderkempen.;-)

En ja, Jing scoort heel goed zo te lezen op google:

Voor: licht programmaatje - Prima kwaliteit afbeeldingen & video - Veel deelfuncties –

Tegen: rommelige interface

En dat laatste mag je letterlijk nemen. En toch ook weer dat schoksgewijs weergeven van de opnames. Minder in vergelijking dan met de door mij vroeger aangekochte Boilsoft-screenrecorder, maar eveneens zonder geluid.

Als ik nu eindelijk eens wist wat ik fout doe of betere nog, hoe ik juist moet instellen om een normale opname te krijgen mét geluid, zit ik al heel ver, of beter gezegd op zijn allerbeste, want eindelijk verlost uit mijn lijdensweg(getje).:embarassed:

ik ben eens aan het Googlen geweest maar er zijn zovele screenrecorders dat ik, zeker als leek, geen keuze kan maken. Nog betalend, noch freeware. hoewel ik zo te lezen toch best voor een betaalversie zou gaan, gezien de meeste freeware-screenrecorders slechts een 5-tal minuten opname mogelijk maken. En als je dan weet dat Martina und Moritzsteeds een half uur nodig hebben om “onze” recepten te tonen, ja dan...

dus als het kan, graag nog wat info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.