Ga naar inhoud

screenrecorder


snowi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

:hmmmm2: Ik weet niet of het verstandig is om Free Screen To Video te gebruiken xD

Gedownload van de link in Bericht #21 (het is een artikel van 2010), zie het resultaat

Bestandsnaam: FreeScreenToVideoSetup-r0-n-bf.exe

Een nieuwe versie en net gedownload rechtstreeks van de leverancier website, zie het resultaat

Bestandsnaam: FreeScreenToVideoSetup-r20-n-bf.exe

xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweezie Wabbit,

Dank! Ik heb ActivePresenter gedownload . En gezien de toolbar wel heel uitgebreid is, startte ik met volle moed.(?) Hoewel dat laatste nu al wel, en meer en meer, met een flinke korrel zout mag genomen worden.:-)

En...geluid heb ik door wijziging wel kunnen instellen. Maar wat beeld betreft: weer hetzelfde: schoksgewijze opname ...Omgezet naar AVI bracht ook geen oplossing. Veel geprobeerd en al een stap dichter (geluid) maar nu de beeldweergave nog normaal krijgen. Hopelijk weet jij of iemand van de “bekeken:784 “ leden hoe en waar ik dat kan instellen. Zoveel geïnteresseerden en nauwelijks een reactie.

Ook krijg ik sinds het begin van mijn onderwerp (screenrecorder) geen meldingen binnen per E-mail van eventuele antwoorden die op PCH toekomen. Dus kom ik regelmatig eens piepen. Wel al melding van doorgegeven aan PCH en waar in de, weliswaar vriendelijke reactie, gezegd werd dat er mogelijke problemen zijn met de server en ook daar heb ik mee leren leven. Maar zoveel leed, hoeft dat nu echt? xD

Toch probeer ik mijn levensvreugde te behouden. (eigen aan de streek waar ik woon, weet je ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoveel geïnteresseerden en nauwelijks een reactie
Waarschijnlijk allemaal nieuwsgierig naar het verloop maar zonder kennis om nuttig te zijn.

Misschien moeten we de drivers van de videokaart eens nader bekijken en eventueel proberen een nieuwere versie te vinden.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus,

Dank voor de tips!

Maar jammer genoeg kan ik bij je eerste link de gewenste aflevering wel bekijken, doch niet meer opslaan zoals vroeger mogelijk (en toegelaten) was.

En de 2de link is steeds een willekeurig uitgekozen gerecht door onze Martina und Moritz van een bepaalde uitzending. Wat dan jammer is als ik een andere keuze van gerecht voor ogen had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar; geen enkel spoor van een grafische kaart :hmmmm:

Gebruik je misschien de on-board grafische chip?

Ga naar het apparaatbeheer en kijk eens of je daar beelschermadapters kan vinden.

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op de beelschermadapter en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Als je met rechts klikt op de waarde, kan je kopieren en plakken; zo vermijd je tikfouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste regel: PCI\VEN_1002&DEV_9540&SUBSYS_21AE1458&REV_00

Ook heb ik er nog 2 printscreens bijgedaan. Want zowel bij audio als video staan er 2 vraagtekens.

- - - Updated - - -

Misschien ook nuttige informatie:

"Vroeger" had ik perfect beeld bij dezelfde instelling als nu, namelijk 1024 bij 768 pixels. Doch, en dat sinds lang, heb ik b.v. bij een foto dat alles behoorlijk een stuk breder is. Niet dat ik op een datingsite zit en gelukkig maar: de te bekijken foto's van eventueel geïnteresseerden zouden serieus afwijken...;-)

post-42414-1417705983,6707_thumb.jpg

post-42414-1417705983,6975_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.