Ga naar inhoud

meer dan 1.500 verborgen berichten in mijn Yahoo!!!


samaiphon

Aanbevolen berichten

1) Yahoo is mijn mailprovider maar heb meer dan 1.500 ongelezen berichten die ik nergens kan terugvinden en dus ook niet kan verwijderen!!!

ik vrees dat ik op een dag een probleem of een crash ga krijgen...

wie kan me met dit probleem helpen?

2) ik heb ergens iets fout gedaan en mijn aanvullende gegevens worden niet meer aangevuld op bvb. mijn Pc-banking.

zo moet ik elke keer opnieuw mijn gegevens van mijn kaartlezer opnieuw invullen wat nogal omslachtig is...

bij sommige sites lukt het nog wel maar meestal niet meer.

wat moet ok doen?

ik veronderstel dat het in het configuratiescherm op te lossen is maar ik vind niet waar.

IK GEBRUIK WINDOWS 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1) Yahoo is mijn mailprovider maar heb meer dan 1.500 ongelezen berichten die ik nergens kan terugvinden en dus ook niet kan verwijderen!!!

ik vrees dat ik op een dag een probleem of een crash ga krijgen...

Bekijk je de e-mails via een webbrowser of een e-mailprogramma?

Is er een map spam of ongewenste berichten aanwezig,

En 1500 ongelezen e-mails is wel heel veel, zit er dan toch wat spam tussen misschien?

2) ik heb ergens iets fout gedaan en mijn aanvullende gegevens worden niet meer aangevuld op bvb. mijn Pc-banking.

zo moet ik elke keer opnieuw mijn gegevens van mijn kaartlezer opnieuw invullen wat nogal omslachtig is...

bij sommige sites lukt het nog wel maar meestal niet meer.

wat moet ok doen?

ik veronderstel dat het in het configuratiescherm op te lossen is maar ik vind niet waar.

IK GEBRUIK WINDOWS 7.

Gebruik je Internet explorer?

Neem dan deze link (klik erop) eens door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yahoo! Mail is toch gewoon webmail? Ik gebruik het zelf sinds ongeveer 2006.

Als u dezelfde Yahoo! Mail heeft als ik (trouwens Windows 7 en Firefox gebruik ik ook) staat deze geheel los van de computer.

De klantenservice van Yahoo! antwoordt in mijn ervaring altijd wel degelijk. Het is alleen altijd lastig ontdekken hoe je ze bereikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leono,

Yahoo! Mail is toch gewoon webmail? Ik gebruik het zelf sinds ongeveer 2006.

Als u dezelfde Yahoo! Mail heeft als ik (trouwens Windows 7 en Firefox gebruik ik ook) staat deze geheel los van de computer.

De klantenservice van Yahoo! antwoordt in mijn ervaring altijd wel degelijk. Het is alleen altijd lastig ontdekken hoe je ze bereikt.

misschien omdat u Yahoo.com heeft en niet Yahoo.co.uk zoals ik!?

destijds kon ik niet voor een Belgische of Nederlandse versie kiezen en daarom dat ik een Engelse heb...

Zelf heb ik Yahoo! Deutschland. Maar ook de Britse webmail staat toch helemaal los van de computer?

Je kan perfect een Yahoo account aanmaken in een e-mailprogramma dat op je computer staat.

Outlook configureren voor de Yahoo! POP3-account

https://help.yahoo.com/kb/mail-classic/SLN3285.html?impressions=true

Windows Mail: een account instellen van begin tot eind

@samaiphon,

Ik gebruik geen Yahoo maar waar zie je dan dat er 1500 berichten verborgen zijn en niet gelezen?

Wat je tweede vraag betreft, neem deze link door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,

Eerlijk gezegd begrijp ik hier helemaal niets van, vooral deze zinnen: "Not always online? Just access your Yahoo Mail offline using a POP mail client like Windows Live Mail".

Hoe kun je nu je e-mail lezen als je niet online bent?

Misschien zijn het dan oude berichten of zo? Maar dan snap ik het nòg niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zoals alle accounts van eender welke provider (Telenet, Skynet,Gmail........) kan je het account van Yahoo instellen op e-mailsoftware.

Je haalt je e-mails vanop de server van je provider binnen via het e-mailprogramma.

Eenmaal aanwezig op je computer kan je die e-mails toch ook lezen zonder online te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.