Ga naar inhoud

JavaScript activeren in IE11


IE8

Aanbevolen berichten

Ook Peacekeepertest eens uitgevoerd: IE11 wil de test niet eens uitvoeren.

En waarom niet? Krijg je foutmeldingen?

Bij mij lukt het toch.

Kan je ook in je volgende bericht vermelden wat het eigenlijk doel is, je wil Javascript activeren in IE waarom stel je die vraag?

Graag wat meer info.

Heb je nog problemen met IE?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutmelding in IE bij de Peacekeepertest vind je in mijn vorige reactie bij de afbeelding peacekeepertestie.png.

Wanneer ik wil bekijken of mijn website in IE goed weergegeven wordt, werkt er niets van dit alles:

tickers, video's, geluid, scripts, ... worden niet weergegeven, in de andere browsers werkt alles perfect.

Java gebruik ik niet, voor de gelegenheid even getest, het resultaat zie je in bijgevoegde afbeelding: werkt evenmin.

post-9391-1417705923,8975_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw instellen brengt geen verbetering.

De beveiligingsinstellingen voor scripts zie je op de afbeelding 'internetzone.png': alles staat ingeschakeld.

- - - Updated - - -

PS: IE11 werkt wel normaal op mijn laptop met Windows 7.

aangepast door IE8
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik breek nog even in met een brainwave: het gaat - zei je enige posts terug - om het bekijken van je eigen website of die goed overkomt in ie.

staat die website online, of bekijk je hetgeen op je eigen pc staat?

in het laatste geval is mijn ervaring dat ie soms nukkig kan zijn, en meestal maar niet altijd verschijnt er ook een vraag of ik de toepassingen wil inschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.