Ga naar inhoud

liedjes dubbel op gsm


Laurax3

Aanbevolen berichten

Beste, ik heb sinds een week mijn nieuwe computer met Windows 8 en heb Free Youtube converter geïnstalleerd. Bij mijn andere computer met windows vista heb ik nooit problemen gehad maar nu dus wel. Het downloaden is geen probleem maar als ik de liedjes overzet naar mijn gsm (windows 8 phone) staan de liedjes er dubbel op. Verwijder ik 1 versie dan speelt de andere niet meer. Heb het al heel veel opnieuw geprobeerd en het lukt maar niet.

Kunnen jullie helpen?

Alvast bedankt

Mvg. Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

En door deze reden een beetje laat onder de aandacht bij de juiste personen.

WP8 had of heeft de rare eigenschap om muziek dubbel op te slaan.

Tenminste dat lijkt zo, het enige wat er dubbel in staat is de verwijzing naar dat ene nummer,

troost je heb het zelfs al gehad dat er 10 x hetzelfde nummer in de lijst voorkwam.

Het euvel komt ( kwam ) vaak voor bij wp toestellen met een sd kaart.

En had te maken hoe het muziek naar de kaart geschreven werd.

De meeste gebruikers gebruikten drag and drop ( slepen ) rechtstreeks op de kaart en daar ging het vaak mis.

Er zijn diverse oplossingen voor dit probleem.

Van een harde reset tot het opnieuw formateren van de kaart.

Mijn advies in deze zou zijn, alle media naar je desktop kopieren.

De kaart verwijderen, formateren en vanaf de sd kaart lezer ( dus niet middels de usb kabel naar je telefoon ) je media weer terug plaatsen.

Maak je geen gebruik van een sd kaart, dan zou ik gebruik maken van de gebruikelijke software.

Handiger hierin was als je erbij vermeld had welke type wp toestel je gebruikt.

Maar het allerbeste advies wat ik kan geven is doe de update naar wp 8.1 ( eventueel met de developerspreview ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

En door deze reden een beetje laat onder de aandacht bij de juiste personen.

Er staat een tip in bericht #2 van Thedarkness en er staat ook nog het volgende in zijn antwoord:

Indien je vragen of opmerkingen hebt, stel ze gerust.

Aangezien die er niet kwamen na ruim een maand bestaat ook de mogelijkheid dat Laurax3 met de tips aan de slag is gegaan én tot een oplossing is gekomen. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep ik zag dat het ook al in die link stond. ;-)

Ben zelf wp gebruiker vanaf Winmobile 4/5 heb wm6 en wp7 overgeslagen en vanaf 8 de draad weer opgepakt

en daarop veel ingelezen en geprobeert.

maar vind veel van die goedbedoelde sites nog te vaak vaag en niet echt in het jip en janneke's

( nog maar te zwijgen dat niet iedereen de engelse taal machtig is ).

Veel van die onvolkomenheden in dit ecosysteem worden vaak gezien als moeilijk en soms onoverkomelijk

en dat dezelfde problemen door de "oude garde" vaak gezien wordt als common knowledge.

Zeker nu wp begint met een kleine opmars, mede door de lowbudget en toch nog soepel weten te presteren toestellen.

We zien steeds meer en meer mensen die de overstap maken vanuit Droid en Ios/Blackberry

maar ook mensen die helemaal onbekend zijn met een smartphone.

Misschien een idee om er een apparte (sub) afdeling van te maken in dit forum,

daar er toch nog veel verwarring is tussen de diverse ecosystemen.

Eea kan dan aangevuld worden met het op dit ecosysteem toegespitste tutorials

waarbij ik best wel een bijdrage wil leveren.

Maar dwaal nu een beetje van dit topic af geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.