Ga naar inhoud

Mag de scan van AVG free bij 3/4 zomaar vlug naar 't einde gaan?


Aanbevolen berichten

'pagina not find'.Ik zal nog maar eens veranderen van anti virusprog.Zopas moest mijn Avast een browser verandering tegen houden ,Spyhunter4 denk ik.

De oorzaak van het feit dat je de Removal Tool van Avira niet kan downloaden via die link in bericht #16 valt niet op jouw systeem te zoeken (dus ook niet bij je Avast !...): zelfde situatie hier, getest op 2 Windows 7 systemen en een Windows Vista.

De instructies voor manuele verwijdering van Avira kan je bekijken via deze link, maar volgens wat ik kan terugvinden is Avira niet op jouw systeem geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Avira had ik 1 mnd geleden nog,dan AVG free en 2 dagen geleden begonnen met Avast free.

Spyhunter is eraf gegaan met 'programma's en onderdelen'.

Laptop is sneller en start sneller op.Wat Spyhunter allemaal vind is een beetje horror.

Ik had Commodo antivirus free ooit eens,maakt zich vlug kwaad.Die neem ik ooit eens betalend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.