Ga naar inhoud

Internet zou veel sneller moeten zijn


Anony123

Aanbevolen berichten

Oke maar als ik een acces point koop gaat mijn internetsnelheid toch nooit sneller zijn dan de snelheid die ik haal als ik naast mijn router zit, want de router is het beginpunt, dus als die maar een snelheid van 40mbps heeft, zal die gewoon een signaal geven naar het acces point, waardoor ik met mijn acces point ook een maximum van 40mbps ga hebben. Het is uiteraard beter dan 20 mbps maar nog steeds niet die 100 he. Want het is toch niet normaal dat ik maar 40mbps heb als ik vlak naast mijn router zit? Of ben ik nu helemaal fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb Business Internet 160

Mijn draadloos netwerk verbinding zie je hier onder maar dat is niet de internet snelheid

post-6829-1417705960,4103_thumb.jpg

Maar hier onder ziet je speedtest

post-6829-1417705960,447_thumb.jpg

Dus een nieuwe router zal de snelheid heel wat beter maken dan 40 mbps

Bovenstaande is met AC router en zo heb ik in huis verschillende merken.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je koopt 2 powerline bij Belgacom winkel want dat zijn erg betrouwbaar toestellen.

Gewoon bij de Telenet router in stopcontact en met kleine netwerkkabel op telenet router aansluiten.

De ander gewoon in uw kamer of zo.

Dan zo'n een access-point toestel kopen en je hoeft niks in te stellen en werkt meteen.

Je zal niet zo'n hoge snelheid als de mijne hebben maar toch behoorlijk.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wist inderdaad de prijs niet van de powerline van belgacom maar ik heb gekeken naar andere powerlines waarvan ik de prijs wel kon zien, ik nam dus aan dat een powerline van belgacom wel ongeveer dezelfde prijs zou hebben...

Je komt hoe dan ook op een totaalprijs van rond de 100 euro en dat heb ik er wel voor over maar dat is natuurlijk niet niets. Ik zal dus eerst eens naar Telenet bellen, je weet maar nooit dat er inderdaad ergens een slecht contact is ofzo en zij gratis het probleem kunnen oplossen.

Bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.