Ga naar inhoud

Internet zou veel sneller moeten zijn


Anony123

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je heb Whoppa 120 en dat zou normaal gezien nu 160 moeten zijn.

Normaal gezien had je van Telenet een mail gekregen met nieuwe download snelheid.

Nu is het wel zo dat als in uw straat veel wordt gedownload dan kan je de maximaal snelheid niet halen.

Je kan naar Telenet bellen om te vragen waarom je met netwerkkabel rechtstreeks in de modem slecht 90 Mbps haal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt. Dus als ik het goed begrijp kan ik telenet 'de schuld geven' van mijn slechtste downloadsnelheid als ik met kabel verbonden ben aan de modem, maar niet van de slechtste snelheid als ik niet verbonden ben omdat dat probleem niet aan telenet ligt maar gewoon omdat ik te ver van de modem zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niet naar Telenet gebeld maar een vriend van me had nog een nieuwe wifi-versterker liggen (Devolo dLAN 500 Wifi Starter Kit - Routercenter.be)

Ik heb deze eens geleend en boven in het stopcontact gestoken, maar mijn internetsnelheid is hiermee nauwelijks gestegen. Zonder deze verterker haalde ik gemiddeld 20mpbs, nu is dat ongeveer 23 mbps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt "hallo, ik ben ... " en je legt het probleem i.v.m. de downloadsnelheid uit, waarbij je kort de ondernomen stappen beschrijft alsook de resultaten van de Speedtest.

Hou je recentste factuur bij je, er zal naar je klantennummer gevraagd worden.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.