Ga naar inhoud

PC blijft maar ratelen


arnaudje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

quick scan uitgevinkt en alle grijze blokjes kleurden groen :dong: zou het iets met de videokaart kunnen te maken hebben? Winamp start traag op, 7 zip gaat traag en als ik Shockwave flash uitzet is het geratel minder. Als ik iets wil deleten in het begin krijg ik eerst de recycle bin en dan pas het venster om te annuleren. Ik vrees dat het een nieuwe HP gaat worden :hmmmm:post-50140-1417705964,4521_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er niet zo denderend uit helaas :dong: en is ook de oorzaak van het ratelen van de HD.

De snelheid van je HD zakt op momenten onder de snelheid die je met een SD kaartje nog zou kunnen halen en daarom vertraag dit enorm het complete systeem.

Dit kan diverse vaak onherstelbare oorzaken hebben en het lijkt me ook het beste om je belangrijke bestanden veilig te stellen voor het te laat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder die verouderde AVG 9 eens. Wel Grondig doen hé.

Indien ik goed opgelet heb dan heb je Windows update niet op 'auto', maar op 'vragen' staan. Zijn alle updates geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.