Ga naar inhoud

Groot AVI bestand downloaden uit Onedrive


Chllot88

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Hoe kan ik het beste een groot AVI bestand afspelen van Onedrive op mijn laptop? Omdat ik voor lange tijd in het buitenland zit heeft mijn zusje een filmpje (van 8,5 GB) voor me gemaakt maar het downloaden duurt 3 dagen en wordt iedere keer afgebroken, en het afspelen in m'n Onedrive geeft ook iedere keer een fout. Is het bestand simpelweg te groot? Is versturen als ZIP een idee en kan ik het dan wel goed downloaden? Online afspelen op een andere manier?

Alvast enorm bedankt, dit forum is een geweldig initiatief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om 8.5 GB te kunnen downloaden moet je harddisk ingesteld zijn in NTFS

Maar uw zus kan het zo doen:

Download Winrar

Start het programma en kies de avi.

Dan toevoegen klikken en onderaan kan je op Archief opsplitsen kiezen.

Dan zal Winrar de bestanden splitsen in bijvoorbeeld 750 Mb

Jij kan dan alles op uw rustige manier downloaden en als je dan alles hebt kan je met Winrar uitpakken.

Ik weer niet waar jij in Buitenland ben maar in sommige landen kan internet regelmatig uitvallen.

Hier kan je 8,5 Gb vrij snel downloaden.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

als de partitie inderdaad niet in ntfs is geformatteerd, zal je het in hapklare brokken gezipte bestand nog steeds niet kunnen uitpakken, en dus niet op je laptop kunnen afspelen.

een mogelijkheid zou wel zijn het bestand uit te pakken naar een ntfs geformatteerde externe schijf, en van daaruit afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.