Ga naar inhoud

hostcenter werkt niet


kpo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

na 13,5 uur omstreeks 22h45 gisteravond dan toch eindelijk klaar met scannen,lezen en repareren.

Daarna automatisch restart en.... de foutmeldingen van de tab en van het host center zijn er helaas nog steeds.

Ik weet niet wat er nog meer zou kunnen gebeuren..

Of moet ik windows 8.1 er helemaal af gooien en opnieuw opzetten, en kan dat eigenlijk wel?

groeten

Karl peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Malware kunnen we uitsluiten als oorzaak van het probleem.

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Verder heb ik enkele algemene tools ingezet die op alle windows versies van toepassing zijn maar dat heeft geen resultaat opgeleverd.

Met windows 8 ben ik niet echt vertrouwd maar ik zal een collega vragen om je probleem eens te bekijken.

Even geduld tot hij online komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat in de volledige foutmelding Catalyst voor komt?

Maak anders een printscreen van je foutmelding zodra ze verschijnt en plaats die in je volgend bericht.

De tweede foutmelding ( menu tab) krijg je die samen met de eerste of.....?

Zijn de problemen ontstaan na de update naar Windows 8.1?

Ik zou ook graag het short model nummer van je laptop kennen het is een toshiba L875D en dan heb je PSK***, dus de laatste drie letters achter PSK zou ik nog graag weten.

Voer ook maar onderstaande uit.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.