Ga naar inhoud

USB Webserver V8.6


nice dady

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn localhost opnieuw geïnstalleerd maar de apache 2 wil niet werken. Alles is geïnstalleerd in mijn map documenten. In mijn Norton heb ik de slimme firewal aangepast maar ook zonder resultaat tot nu toe er zijn andere mogelijkheden in Norton maar ik kom daar liever niet aan omdat ik te weinig weet wat het betekent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik denk dat het niet logisch is omdat hetzelfde programma draait op een pc (laptop) tijdens onze cursus en daar werken we niet op usbsticks. Mijn mede cursisten die de lessen over wordpress volgen kunnen het wel draaien op hun desktop. Toch bedankt ik zal het eens proberen misschien neemt mijn Usbwebserver het dan wel over.

aangepast door nice dady
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo. Wapserver geeft het zelfde probleem als UsbWebserver namelijk apache 2 wil niet werken. Wat de installatie van UsbWebserver betreft we hebben het gezamelijk gedaan tijdens de lessen en ik heb dan alles via stick op mijn computer geplaatst ook heb ik alles reeds verschillende malen herinstalleerd via de website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het aangepast.

[ATTACH]36391[/ATTACH]

TXT moet je wel verwijderen.

Ik heb usbwebserver gedownload en het start althans bij mij.

Morgen zal eens kijken of deze ook mijn webpagina open op computer.

In de firewall van Norton zou je deze bestanden als toestaan moeten staan. (Allow kan ook)

Apache HTTP server

Mysqld_usbwv8.exe

httpd.conf.txt

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.